Callahan
Støttemedlem
Mener Moore postet et tilsvarende bilde, med den forskjell at han var ikledd sort selskinnsvest, Hawaii-skjorte m/rullings i lommen, Speedo og flip flops.
Sorry Moore
Sorry Moore
Mener Moore postet et tilsvarende bilde, med den forskjell at han var ikledd sort selskinnsvest, Hawaii-skjorte m/rullings i lommen, Speedo og flip flops.
Sorry Moore
Arrester meg om jeg tar feil, men tror ikke dette bilde opprinnelig tilhører Moore. Tror Moore har lånt bilde fra nett?
Jeg tror du kommer til å bli arrestert
Moore og Converse? Jeg tipper du frifinnes
Da får vi håpe Moore gir oss det endelige svaret, greit å vite om det blir fengsel eller ikke! Hehe
Det kan ikke være klokken til Moore. Etter det jeg har sett så har hans SEL lenke, mens denne har en korrekt "Non-SEL" lenke.
AW
Moore har, såvidt jeg har forstått, også den originale lenken til sin red-sub... Mener forøvrig bestemt at Rolex/Converse bildet er fra dagens klokke, og viser trolig klokke/føttene/skoene til Moore!
Såvidt jeg husker så har det bildet eksistert på nettet fra før Moore kjøpte sin Redsub. Ikke at jeg holder oversikten altså.
Edit: Et aldri så lite dypdykk og bevis: Moore postet selv dette bildet på side 54 før han utbokset sin egen Redsub. (linky: http://www.tidssonen.no/forum/f9/moores-samling-2385/index54.html)
Her er det vel bare én med skikkelig fasit
Jeg setter en Sub på at det ikke er Moore
Jeg tror ikke Moore hadde tatt på seg converse til noe som ligner dressjakke og skjorte
mener å ha sett dette bildet på nettet og tror ikke det er Moore sitt. Får håpe fasiten kommer snart!
Sorry Moore
Stemmer det! Det er det bildet med den dødskule skipperluen!
Jeg har også sett et med den klassiske elg-capsen.
Siden vi snakket med ham tidligere i høst har eiendomsmegleren vår oppgradert/nedgradert/bortgradert(?) fra en enorm Breitling til TH Grand Carrera..