Klokkespotting

Fordi den trolig var fake? ;)
Har selvfølgelig inget grunnlag for å si noe slikt, men.... Det å trene med så mykt metall hadde ikke jeg gjort, mulig jeg kløner mer enn andre på gymmen.
 
Var på fest i kveld med en fyr som hadde en Explorer han hadde fått av bestefaren sin. Her med min gmt master:

4BB102F4-FC9E-4A4F-A001-E2F00F606707-9779-0000034ABF7D2599.jpg
 
Var på HTH for å få tegnet kjøkken idag, og den kvinnelige salgskonsulenten hadde en Blancpain med månefase i lady size.
 
Daytona på hyggelig dame i kundemottaket på Røde Korsklinikken i Fredrik Stangsgate.

OT: Meget interessant at man kan kjøpe CDn fra scanning av hodet/ hjernen. Merkelige greier, kan se på lenge.

God helg.
 
Daytona på hyggelig dame i kundemottaket på Røde Korsklinikken i Fredrik Stangsgate.

OT: Meget interessant at man kan kjøpe CDn fra scanning av hodet/ hjernen. Merkelige greier, kan se på lenge.

God helg.

Har selv en cd fra prolapsen i ryggen. Fascinerende og se hvor lite som skal til for så mye au :p.
 
Har spottet to nevneverdige klokker på et par kunder idag. Den ene med AP RO og den andre med Breitling Super Avenger.
 
Daytona på hyggelig dame i kundemottaket på Røde Korsklinikken i Fredrik Stangsgate.

OT: Meget interessant at man kan kjøpe CDn fra scanning av hodet/ hjernen. Merkelige greier, kan se på lenge.

God helg.

Kanskje samme hyggelige dame jeg satt ved siden av på et 60 års lag sist helg. Jeg komplementerte henne for hennes Daytona og hun svarte beskjemmet: Den er fake.

Jeg lurer på hvor mange av spottingene her gjelder fakes. Det sies at det selges 10 x så mange fake som ekte Rolex.
 
Ikke godt å si gitt:)
Hadde skuffespot igår... En herre jeg vet er god for en del, hadde på seg noe som så ut å være en nyyydelig sub, med masse slitasje. Bezelen var helt grå, og det var skikkelig strekk i lenka.
Da jeg tok mot til meg for å slå av en klokkeprat så jeg fort at dette var kvarts og et eller annet merke som ikke var rolex. :(
 
Ikke godt å si gitt:)
Hadde skuffespot igår... En herre jeg vet er god for en del, hadde på seg noe som så ut å være en nyyydelig sub, med masse slitasje. Bezelen var helt grå, og det var skikkelig strekk i lenka.
Da jeg tok mot til meg for å slå av en klokkeprat så jeg fort at dette var kvarts og et eller annet merke som ikke var rolex. :(

Så ute i verden finnes det ferdig slitte sublookalikes med strekk i lenka og et kaldt hjerte av krystall?