Klokkespotting

Er det ikke en Daniel Wellington "Classic Bristol" da?

13641832-origpic-5bcab8.jpg_0_0_100_100_300_300_100.jpg
Jo ser det nå, beklager det var hastverksarbeid fra mobil:)
 
En søt arkitektinne på hver side i lunsjen i dag. JLC Reverso på den ene og GMT Master på den andre. Verden står til påske!
 
Dere er eksperter her ... jeg er veldig nysgjerrig: Jeg satt en time ved siden av denne ikke spesielt pratglade gentlemannen (dessverre på høyre side av den forholdsvis bastante fyren). Fyren er rimelig profilert innen sitt gebiet og burde ha til masse salt i maten, så jeg strevde noe veldig med å finne ut hva slags klokke han hadde, uten å lykkes. Lenken blinket noe veldig, men selve klokken syntes å være en skuffelse. Jeg så veldig dårlig, men tror ikke det var en JLC. Jeg mente kanskje jeg så "Tissot", men er det mulig? Mulig bildet er for uskarpt og for lite klokke-fokusert ...

Noen som kjenner igjen gentlemannen himself, forresten?

mus-klokke.jpg
 
Audemars piguet royal oak grand complication på axwell fra swedish house mafia på skavlan nå

Edit; gullsub på bruno mars?

Daytona på han andre i swedish?
 
Redigert:
Audemars piguet royal oak grand complication på axwell fra swedish house mafia på skavlan nå

Du kom meg i forkjøpet, Entropy!

Vet Sebastian Ingrosso har flere APer, så ikke utenkelig at han hadde en på i kveld.

Spottet også en helgull DayDate på Bruno Mars;)
 
Redigert av en moderator:
Og Steve Angello hadde vel på seg ROO Survivor. Har sett han med den før, og han hadde på seg sen stor svart klump av en klokke ikveld..