Klokkespotting

Satt en med Rolex Daytona gull/stål bak meg på flyet til Køben i går og en med Nomos på flyet fra Køben til Düsseldorf. Og nå skal jeg straks ned i en butikk som selger Rolex, Omega, Nomos og IWC :)
 
Avichii med hva som ser ut som en Audemars Piguet RubberClad på sort hornback i dagens D2:

null-775.jpg

Hmm kan ha tatt feil her. Ser ut som en limitert utgave dette her:

Audemars Piguet AP Royal Oak Offshore Rubber Clad Chronograph - Special Edition NY Boutique '57th Street' - Only 250 Pieces - Boxes/Papers 100% Complete & Unworn/As-New

Og så akkurat en sort PO på Thomas på Senkveld.
 
PAM 005 på gmortens i dag. Han representerte godt me OP-klistremerke på bilen :). Hyggelig at gamle kjente henger på forumet.
 
PAM 005 på gmortens i dag. Han representerte godt me OP-klistremerke på bilen :). Hyggelig at gamle kjente henger på forumet.

Hyggelig å se deg igjen og godt spottet OP-merke:) PAM-en var ute på et av sine virkelig røffe oppdrag, handling av ferdig opphugd ved i sekker.
 
Hva er det Alex Rosen bruker, sett noen ganger på Norske talenter og i kveld på Helstrøm? Stor "gullsak"...ser egentlig ikke bra ut, men aldri fått noe nærbilde.
 
Alex er kul. Dresskode og klokkevalg er jo tydelig ikke hans greie... Han er likevel kul som driter i det :)
 
Så en grusom klokke på tv idag. Tv2's Premier League studio. Han ene hadde en gedigen høypolert Breitling. Rett og slett smakløst og vulgært.
 
Terry Crews bruker en snasen klokke i The Expendables 2 som jeg måtte se i dag.
Fikk tatt en screenshot av det som for meg ser ut som en PAM 382?

Panerai.jpg


Edit: Ser ut som Sylvester Stallone også er utstyrt med en PAM 382...:p Eller?

Panerai2.jpg
 
Redigert: