Klokkespotting

Terry Crews bruker en snasen klokke i The Expendables 2 som jeg måtte se i dag.
Fikk tatt en screenshot av det som for meg ser ut som en PAM 305?



Edit: Ser ut som Sylvester Stallone også er utstyrt med en PAM 305...:p Eller?

Det er en Panerai 382 AKA "Bronzo". Hele gjengen fikk en til innspillingen.

[video=youtube_share;VIXnmhxB4wY]http://youtu.be/VIXnmhxB4wY[/video]

EX2_bronze.jpg


panerai-bronze-luminor-sub-pam-382.jpg
 
Jeg har et temmelig avslappet forhold til Panerai men denne modellen er utrolig flott! Det gir så veldig mening at et såpass kraftig og tøft ur skal være i bronse.

Helt enig med deg, Juice.

Dette er den eneste Submersible jeg liker, og jeg håper Panerai fortsetter på bronsebølgen. Om en måneds tid får vi svaret :)
 
Ble rimelig bergtatt av denne klokken! Var litt tidlig med å poste skjønner jeg, måtte søke det opp og fant da ut at det var snakk om en PAM 382, men det er vel en 305 bare i bronsje? Mye fin action med disse klokkene i filmen:)

Fikk lyst på en nå, synd det bare er laget 1000 stk:(
 
Briljant hadde en 5296 inne tidligere, i wg, og den satt som støpt på hånden.

Gjorde den? Jeg var innom utallige ganger for å se med fingrene, men hver gang kom jeg fram til at ikke den satt noe godt i det hele tatt. Flat og lange lugs gjorde at den alltid satt skjevt, og det synes jeg jommen det ser ut som den gjør på dette bildet og ... Nydelig ur, men hånden lyver ikke.
 
Bildet er tatt litt uheldig. Remmen er veldig loose, også. Jeg synes den sitter nydelig på denne eieren til vanlig
 
Spottet en Omega Seamaster PO Chrono kal.9300 og Rolex Submariner 1680 idag i nordsjøen.
 
Redigert:
Så Jason Bourne Legacy i natt. Der får en helgull Daytona en rolle :)

Hovedpersonen sporter en IWC Pilot chronograph (top gun versjon?)
 
Så bildet i går, men var litt usikker på klokka, kan jo absolutt se ut som en BM.