Klokkespotting

Alt dette er en blanding antagelser og dine egne holdninger.

Du aner ingenting om noen av disse menneskene du velger å tro du kan psykoanalysere basert på klokkene de bruker, alder, hvor de er fra og transportmetoden de benytter.

Hva i alle dager får deg til å tro at du er bedre enn disse menneskene du aldri har møtt og hva gir deg retten til å uttale deg slik?


Psykoanalysere ? He-he... Trykka jeg på noen knapper eller ?

Og jeg har vel ikke påstått på noe vis at jeg er noe bedre menneske.
 
8425271874_376ff7022c_o.gif

Må jo bare få utrykke bekymring for noe av tidssonens medlemmer når mitt innlegg om tåpeligheten ved å utstyre 12 åring med Rolex er mer uglesett enn å bruke bildet over for å beskrive andre.
Spark under beltestedet mot de med mentale utfordringer ( downs ) brukt som et hån mot andre.
Fantasiløst gutter,fantasiløst.
Men man skal vel kanskje ikke dømme ??
 
Psykoanalysere ? He-he... Trykka jeg på noen knapper eller ?

Og jeg har vel ikke påstått på noe vis at jeg er noe bedre menneske.

Diskusjonen blir dessverre helt meningsløs når du ikke ønsker å besvare hva jeg spør deg om.

Du hever deg over de du mener gjør noe som går i mot dine egne ideer om hva som er riktig og galt og du forsøker å marginalisere en hel gruppe mennesker og deres valg basert på konstruerte fakta.

Slikt trykker på knappene mine fordi den slags idioti ser jeg normalt sett bare i kommentarfeltet på db.no og ikke på TS. Det sier seg selv at et forum som dette har folk fra alle samfunnslag med alle former for inntekt og formue - generaliseringer som hva du holder på med vil alltid treffe noen og her forsøker vi å droppe dem for å ha en god tone. I det store og hele fungerer det fint inntil noen på død og liv skal slenge dritt om andre folk.

Som sagt initielt; ikke kult.
 
Rolex på en tolvåring ??
Da har vel far et ikke ubetydelig markeringsbehov !! Men det er vel en vestkantdude siden tassen i tillegg spiller tennis ......

sist gang jeg sjekket så var tråden her om Klokkespotting, ikke "Klokkespotting - la oss sette alle de vi ser i en bås og si det vi mener om det på TS".

For øvrig, Rolex DateJust MOP spotted på jobb.
 
Ser du ikke det fullstendig tåpelige med å utstyre en 12 år gammel guttunge med Rolex ?
Det er show-off klassen av det mest smakløse merke ! Kun et markeringsbehov for mennesker som drar klisjeen om vestkantrikdommen til det ytterste.

Pokker! Hva ska jeg gjøre nå??
Jeg bor på vestkanten og har en sønn på 13 år jeg har kjøpt en Rolex sub til. (fra hans fødselsår)
Bør jeg flytte og selge klokken, eller skal jeg bare gi fa.. i hva andre mener om det?
 
Pokker! Hva ska jeg gjøre nå??
Jeg bor på vestkanten og har en sønn på 13 år jeg har kjøpt en Rolex sub til. (fra hans fødselsår)
Bør jeg flytte og selge klokken, eller skal jeg bare gi fa.. i hva andre mener om det?
Det er for sent Frik. Du kan ikke gjøre noe som helst. Du er stigmatisert, en merket mann. Gud være med deg..
 
Det var da en usedvanlig bedriten serie av misunnelige oppgulp om et par mennesker dere ikke kjenner og overhodet ikke har noen rett til å dømme?

Sånt meningsløst dill synes jeg dere skal holde dere for gode til. Ikke kult.

Synes personlig at Rolex er flashy. Da kan du jo tenke deg hvordan det ser ut på en veslevoksen guttunge.
 
Avslutter spottingen før vi går tilbake til klokkespotting med denne bekreftelsen på at Rolex ikke er flashy!
RolexDaytonaLeopard.jpg


Ok spottet nettopp en flott Polar på en eller annen form for moddet UKnatorem. På meg selv i speilet mens jeg oljet meg inn i babyoil nå nettopp:D
 
Mini-GTG med Wangensten og to kamaerater av han.

5GHlhBD.jpg


Ikke i bild til høyre er en svært så stilig IWC dressur og oppe til venstre satt en chrono jeg ikke var høfflig nok å spørre om hva var ;)

Hyggelig dette, skuffende for meg gikk ikke plexi-pressingen like bra og her må urmakerspirer kontaktes eller superlim brukes
 
Jeopardy altså?
Spørsmålet er.... Hvem er den eneste kyndige i landet som hjelper medforumister etter å ha gjort noe så klønete som å ta klokka ut av fryseren for å slippe den ned i kokende vann? ;)
 
Daytona i stål og gull ved nabobordet i luchen i går.
Sub på mannen som låg eit par solsenger bortanfor oss i dag.
Skulle gjerne tatt bilder, men får meg ikkje til å leke papparazzi i fare for å bli "tatt på fersken";)
 
Daytona i stål og gull ved nabobordet i luchen i går.
Sub på mannen som låg eit par solsenger bortanfor oss i dag.
Skulle gjerne tatt bilder, men får meg ikkje til å leke papparazzi i fare for å bli "tatt på fersken";)

Bare husk å skru av biltzen så går det så fint så =D
Kanskje ikke så stas å bli fersket i å ta bilder av menn på solsenger...