Klokkespotting

Bare husk å skru av biltzen så går det så fint så =D
Kanskje ikke så stas å bli fersket i å ta bilder av menn på solsenger...

Er du på iPhone kan jeg (av erfaring..) i tillegg anbefale å skru av lyden på mobilen. Det kan i motsatt fall skape noen særdeles pinlige situasjoner.
 
Hadde besøk fra vår største eier på jobb idag. Gutta hadde AP 15300 med svart skive og Breitling Navitimer (den jubileumsmodellen med "helt stiv" lenke med store hull i..)
 
Boresjef med Rolex 116520 her! Men ikke på Statfjord dog. Denne karen har kjøpt en datejust til sin 17 år gamle datter, grunnet en ting - fritt sitert "I bought her the watch so she would find a quality man and not a scamp...such as a rig rat" :eek:
 
PO Liquid Metal LE på Daniel Craig! :)

Schermata_2011-08-10_a_18.24.52.png

Daniel Craig wearing PO liquid metal limited edition?
 
Grom lunsj i dag! 3 stk Patek, rootbeer GMT, wg daytona, panerai 312, pepsi Rolex med edelsten bezel, GS sub. Sweet:)
 
Bond bruker Omega... Daniel har flere merker å velge mellom....

Daniel-Craig-Project-X-Designs-Rolex3_zpsd61b09dc.jpg


Daniel Craig virker å være en ekte klokkeentusiast. Rolex på dette bildet... :)
 
Observerte en fyr med Pam 88 (tror jeg det var) på den nyåpnede kaffebaren Supreme Roastworks øverst på Grünerløkka. Er egentlig ikke så glad i for mye komplikasjoner og dilldall, men den så bra ut. (Klokken altså.)
Anbefaler den kaffesjappa forøvrig.
 
Redigert:
Panerai spottet på Steam kaffebar CC Vest. Glodde litt i overkant mye, og han så nok at jeg så. :eek:
 
Trur ikke akkurat det er spotting, men i filmen "RED" (så den for første gang på tv i dag) er det en IWC Portugese. Det beste med hele filmen omtrent.
 
Barseltreff med åtta x mødre + fedre og barn/søsken bestått i heimen - oppvask har startet men sumerer spottingen til en submariner no date på en av fedrene (definitivt) og hva som kan ha vært sort daytona på en av mødrene og to seiko chronographer :)
 
spottet en rolex submariner på en statoil på bygda i dag. da han satte seg inn i en gammel "carerra 4" med 3 par slalomski på taket, og kjørte pent avgårde ble tvilen borte. DENNE MANNEN HADDE STIL! :cool:
 
Spottet Tissot Visodate, hvit skive, stål kasse på rød reim på Tbanen hjem fra Majorstuen:)
Rimelig kul sak...