Klokkespotting

Denne Navitimeren lå igjen på bordet etter gårsdagens fest i fjellheimen, noen som savner´n? :confused:
9128C45A-FB79-44B9-920E-EDA0ACCD9B08-3427-00000335B7A54F3E_zps7beeca8f.jpg
 
Sven Kramer hadde rolex på armen under intervju på nrk. Gikk litt fort men det var enten hulk eller kermit. :p
 
Morsomt å se på fotballkamp og spotte klokker hver gang de filmer ned på trenerbenken. Så barcelona og real madrid spille nå i helgen, og det er mye forskjellig å se på håndleddene til trenerne. Mourinho har vel spesielt ofte flotte saker på armen. Variasjonen er enorm i trenerstabene - alt fra de billigste plast g-shockene til AP og oppover. Breitling emergency virker ganske populær også, føler jeg ser en slik hver bidige kamp. :)

For ikke å snakke om submariner da.
 
Var å besøkte noen venner i London i helgen, og i den forbindelse var det et lite vors før byen. Det ble da spottet følgende:

IWC portuguese 7-days, Rolex Sub-C i stål og en TT, den nye yachtmasteren med blå skive, DJ2 TT, en DJ1 TT på en av jentene mens en annen jente hadde en Breitling, en Breitling navitimer samt en med en "ekstra" klokke på lenken, en Omega Seamaster og en Longines av noe slag!
Alt i alt en god start på en fuktig kveld :cool:
 
Redigert:
Lurer på om jeg ikke spottet en liten mini GTG i Nydalen akkurat, var i hvertfall to karer med en Nomos boks i mellom seg;)
 
Sjansen for at det var noen andre enn meg og maghas9 er vell liten ;) Skulle kommet bort å hilst på :)
 
Sjansen for at det var noen andre enn meg og maghas9 er vell liten ;) Skulle kommet bort å hilst på :)

Hadde litt dårlig tid inn i en forelesning, men neste gang kommer jeg bort..

Har vel skjønt at muligheten for å treffe på folk som frekventerer her inne er tilstede:)