Klokkespotting

Var innom Tidemann i flere timer i dag og tafset på deilige klokker:eek:
Her er et knippe av de jeg har oppe til vurdering:)

nwkQlLr.jpg


2uirbuM.jpg


HRaohQR.jpg


Dette er favoritten:)

qIyLtXX.jpg


Er så fantastisk mye annet snacks her.
Tre timer well spent:eek:
 
Var innom Tidemann i flere timer i dag og tafset på deilige klokker:eek:
Her er et knippe av de jeg har oppe til vurdering:)

qIyLtXX.jpg


Er så fantastisk mye annet snacks her.
Tre timer well spent:eek:

Hehe, ganske sikker på at du tafset på mer enn bare klokker, @Wangensten ;)

Den GOen er bare sykt rå!
 
Redigert av en moderator:
Grattis med gjennomført Tiedemanntur.
Holder selv hvit skives JLC som favoritt her,
men no' er det jo tydelighvis slik at noen liker dattera og noen .... eh Faren ??!!
 
Skulle ikke Tidemann begynne med VC? Har ikke vært innom på en stund, men det ser ut på bildene som
om det ikke var noe VC der. Noen som vet? VC Overseas er en av ikke altfor mange klokker som har gitt
et meget godt inntrykk når jeg har prøvd en klokke på armen. Ikke minst virker lenken å være utrolig bra.
 
Skulle ikke Tidemann begynne med VC? Har ikke vært innom på en stund, men det ser ut på bildene som
om det ikke var noe VC der. Noen som vet? VC Overseas er en av ikke altfor mange klokker som har gitt
et meget godt inntrykk når jeg har prøvd en klokke på armen. Ikke minst virker lenken å være utrolig bra.

Jeg fikk høre at de satser på å ha det i hus fra april/mai. Litt mer byggearbeid enn forventet.
Gleder meg veldig til VC Overseas kommer selv:)
 
Var innom Tidemann i flere timer i dag og tafset på deilige klokker:eek:

Det var jeg også! :) Og Bjerke ved Grand og Paleet. Har en kompis som er keen på nye PO 42mm. Måtte ned i kjelleren hos Bjerke og titte litt også. Ville egentlig titte på Patek 5711 eller 5712, men det ble med nye YachtMaster med blå skive, og den var LEKKER på armen! :D
 
Det var jeg også! :) Og Bjerke ved Grand og Paleet. Har en kompis som er keen på nye PO 42mm. Måtte ned i kjelleren hos Bjerke og titte litt også. Ville egentlig titte på Patek 5711 eller 5712, men det ble med nye YachtMaster med blå skive, og den var LEKKER på armen! :D

@semmern Så det var deg jeg så i Slottsparken 1430?
 
Redigert av en moderator:
Så en nydelig Panerai (klarte ikke se hvilken, men muligens 312) på høy, mørk fyr på 16.20-flyet fra Stavanger til Oslo i dag. Så også en dresskledd herremann på GRD i dag tidlig med noe jeg er ganske sikker på var en U-boat klokke i gull. Hehe.