Klokkespotting

Var på prosjekt leder kurs i dag med Jan Erik Korssjøen (tidligere konsernsjef for Kongsberg Gruppen) han hadde en gull/stål rolex datejust.
 
En god kollega stakk innom i dag for å vise meg sin nye Omega Planet Ocean XL. Han var meget fornøyd! Og det var jeg og, siden jeg hadde hjulpet ham litt med å se at en mann som han ikke kunne være fornøyd med en Nixon ;)

Svart bezel og orange tall, flott klokke!
 
Ja, vi hadde en meget hyggelig prat. Han var en temmelig oppdatert Paneristi. Han hadde kjøpt uret sitt i Italia for et par år siden og ble i likhet med meg litt skuffet da Panerai mistet noe av sin eksklusivitet i Norge da Bjerke begynte å selge dem her.

Værste jeg har hørt ;) Hvordan kan Panerai bli mindre eksklusivt (er det egentilig et så eksklusivt merke da... ? ETA....) når det selges av en urmaker av de få som selger verdens mest eksklusive klokke merke PATEK PHILIPPE....

Regards :)
AW
 
Hadde vise adm.dir i Hallvard Lerøy as, Knut Hallvard Lerøy som gjesteforeleser i dag, kunne se ut som om han hadde på seg en ss sub
 
Ruslet forbi et eiendomsmeglerkontor i Vika idag, der meglerne sitter på utstilling som om i Red Light District i Amster. Jommen hadde ikke han nærmest vinduet en svart SS Daytona på armen, lent inn mot vinduet. Jeg antok at å stikke nesen inntil glasset og hilse på uten å kjøpe noe var like lite populært som i tulipanenes by, så jeg stoppet ikke ...
 
Du sammenlikner vel ikke eiendomsmeglere med det som ofte kalles verdens eldste yrke her, Anders......?

;)
 
Du sammenlikner vel ikke eiendomsmeglere med det som ofte kalles verdens eldste yrke her, Anders......?

;)

Tenkte det samme! Skal ærlige og hardtarbeidende horer plutselig måtte finne seg i å havne i bås med noen av kapitalismens verste blodsugere?:eek:
 
Var på seminar her i Bergen idag og endte opp med siden av en eldre kar. Han hadde en eller annen Rolex i stål/gull..KLarte aldri å identifisere nærmere, og ga opp i det han tok notatene sine og flyttet de slik at jeg ikke kunne se mer på de :D
 
PO og rolex ss sub spottet på elixia, breitling crosswind spottet på armen til min eiendomsmegler i går.
 
Northug fått ny sponsor?

De siste ukene synes jeg at Northug har hatt en klokke veldig synlig på høyre arm. Noen som ser hva dette er?
1272347336885_36.jpg
 
nettopp kommet hjem fra Iron Man 2 premieren. Ikke like mye klokkeflashing som i første film, men Tony Stark har dog begynt å bruke Jaeger istedet for Bvlgari.
 
En litt annerledes spotting i dag! Var en tur gjennom et kontorlandskap på en annen avdeling på jobb i dag, mange trøtte ansikter med kaffekopper som sjekket vg.no og yr, men på en pult satt det en ung mann med en laptop - og han hadde oppe tidssonen.no - mer spesifikt Dagens Klokke-tråden! Jeg er i alle fall ganske sikker på at det var den - utseendet stemte godt, og jeg tror det var Milsuben til Frodo som flashet over skjermen i det jeg gikk forbi.

Noen av dere som jobber på Siemens?
 
Satt i møte med en haug med italienere og engelskmenn i går. Følgende ble observert. 1 panerai, 2 sub, en GMT.
 
31-bussen til Lysaker er et fint sted å kikke på klokker. I dag satt den en pent antrukket fyr med et klassisk 60-talls Omega dressur foran meg, svært kledelig. Det hender jeg ser litt mer spesielle greier også, kanskje det er flere herfra som tar den bussen ofte? Bare å flashe klokkene :D
 
Datejust TT på trening i går :)

Var og kikket på en GMT IIC hos en hyggelig mann i Bergen i går.

Han hadde på seg en Yachtmaster II i Gull. Rimelig heftig sak :D