Klokkespotting

Dette innlegget vurderte jeg å sette i Anders' WTB-post, men lot klokelig være...:)
(Burde kanskje ikke vært postet i det hele tatt, men skitt au).

Bladde gjennom noen gamle klatrebøker og fant dette bildet av den norske klatreekspedisjonen til Rondespiret i Antarktis i 1997.
Samtlige deltagere med hvit Rolex Explorer II på håndleddet. Robert Caspersen ser litt ukomfortabel ut. :D

IMG_4548.jpg
 
Sitter og ser på den nye sesongen av "High stakes poker" og godeste Phil Ivey sitter med en Audemars Piguet ROO.
 
Satt på flyet på vei hjem fra Geneve idag, og på vei av flyet så jeg en Rubber clad AP ROO på en annen passasjer.

Har vært i Verbier de siste dagene og har sett alt fra en gull/kjeramisk Hublot Big Bang på en 20 år gammel jente til en helgull AP ROO på en nyrik russerkone :D
 
På trikken i dag tidlig satt det en kar med IWC Portoguese Chronograph ved siden av meg.

Tilfeldigvis hadde jeg på meg akkurat samme klokke :p
Oppdaget det ikke før han gikk av, ellers kunne det blitt en hyggelig klokkeprat.
 
Tidenes mest cocky annonse

Finansavisen side 64 i dag:


Sommertid
Husk natt til søndag stilles klokken en time frem

[Wristshot av en Patek Philippe 5159J]

Nordvik & Partners
 
Kjøpte april utgaven av classic rock magazine, og på fremsiden så er gitarhelten Slash avbildet med fergie. På håndleddet har han en Breitling Chronomat og en slange som kveiler seg oppover armen :D. Et kjapt google søk førte til flere bilder av slash med denne breitlingen som også har UTC modul... Godt å se at helten har god smak (IMO)...

Et lite bilde

11.jpg
 
Det var nok ikke noen Orange Monster. Agent Cole bærer en Doxa t750 Pro. Den er veldig fremtredende i episode 13. Doxa var inne i forrige sesong også, med klokker på ikke mindre enn 3 ulike karakterer.
 
Kjøpte april utgaven av classic rock magazine, og på fremsiden så er gitarhelten Slash avbildet med fergie. På håndleddet har han en Breitling Chronomat og en slange som kveiler seg oppover armen :D. Et kjapt google søk førte til flere bilder av slash med denne breitlingen som også har UTC modul... Godt å se at helten har god smak (IMO)...
Aha, min ungdoms store gitarhelt Slash! Tøft, hadde ikke ofret ham så mange tanker de siste årene...
 
påskekrim whitechapel - hva har etterforskeren på hånda?

ser på whitechapel på nrk nå. han som spiller etterforskningsleder har en ganske distinkt klokke på armen. ser ut som en zenith, men klarer ikke å si for sikkert. noen som har forslag?
 
Lurte på det samme. Den klokken fikk jo såpass fokus og zoom at man kunne mistenke bevisst produktplassering.. Whodunnit, forresten? Jeg tipper på Jack the Ripper, mye tyder på at en tidsmaskin (og aliens) er involvert.
 
Ser på den samme serien.. Klokken han bruker tror jeg ganske sikkert er en Tag Heuer Grand Carrera med hvit skive :)
 
Så litt på Norske Talenter i kveld og syntes det så ut som Alex Rosen hadde på seg Eterna Kontiki Four-Hands med kremfarget skive, lik den HerrUr her på forumet har. Litt vanskelig å se, for jeg fikk bare et lite glimt. Ikke en klokke en ser ofte i det fri:) Thomas Gjertsen hadde på seg en Rolex Datejust.
P1000295.jpg