Klokkespotting

Beklager spammet ... men når denne låg på et bord i fellesrommet i morges så tror jeg jammen det er en horolog som går løs her på Finse!!

UXrgfcU.jpg
 
Da var det ikke han jeg tenkte på :)

Det dukket plutselig opp en Patek i en Sopranos-episode. Noen som ser hvilken modell det er?

PITZ85u.jpg
 
Er noe forsinket... Nabobordet på restaurant i berlin to uker siden... Han en aquanaut... Hun en nautilus i helgull inkl lenke... :) :) :)
 
Jan Fredrik Karlsen - IWC

Mulig dette har vært diskutert før, men siden denne observasjonen var ganske nylig (Senkveld med Thomas og Harald for noen uker siden) - Thomas og Harald dro sammen med blant annet Jan Fredrik Karlsen til Praha for å duellere i øl-smaking. I studio har Karlsen den sedvanlige Big Pilot, men i Praha har han en IWC Pilot Top Gun Chrono i keramikk, med kevlarrem, så vidt jeg kan se. Det er muligens den versjonen som er "Doppel Chrono", eller Split Seconds chronograf, jeg så ikke så nøye. Eller så var det denne, den såkalte IWC388001:

IWC Schaffhausen | Fine Timepieces From Switzerland | Collection | Pilot

Den så griselekker ut, for de som liker svart.
 
Møtte mannen i et par som samboer vært i barselgruppe med eldstemann med.
Karlen stilte med Aquatimer med vit/sort bezel - stilig!
 
Kom forresten på at jeg spottet en rolex helgull daytona på justin bieber i vg helg:eek: (ikke spør hvorfor jeg i det hele tatt la merke til det...)
 
En Breitling Emergency på en treningskompis, Breitling Navitimer på en anne trenings kompis og en Breitling Chronomat rg og stål på en annen bekjent på treninga i dag. Breitling gjengen og jeg da, med min SD ;)
 
Spottet en flott GMT "pepsi" på en eldre mann her på høyskolen i Lillehammer. Morsomt å se sånt i en ellers så stor jungel av glitrende juggel.
 
Fikk en 312 på gummi i fleisen på 31-bussen på Solli plass i dag morges :D Lysten på Panerai igjen, ja!