Klokkespotting

ScreenShot2013-04-16at84055AM_zps25391a80.png
 
Spottet en gull/stål Patek Philippe Nautilus på en beøkende her på kontoret.. Ikke hver dag man ser en sånn!
 
I går ble jeg kontaktet av en på jobben som hadde en PAM111 på seg. Han kom bort for å gi komplimenter til min PAM111 som jeg hadde på meg.... :)

Så sto vi der som de to klokke-nerdene vi er og hadde en fin liten prat om vintage, størrelser og Panerai-reimer. :cool:

Han sa nicket, men jeg med min teflon-hjerne må nok spørre ham en gang til. :eek:

En soner på jobben. What are the chances for THAT!?!?!
 
Spottet @Lynvingen i lastebilen på Majorstuen i dag. Snedig hvordan han hadde gjort om isbilen til en replica Justin Bieber tour bus.

Spottet rett etterpå en PO med orange bezel på en herre i MB Cab og en spinninginstruktør med Daytona.
 
Redigert av en moderator:
Spottet @Lynvingen i lastebilen på Majorstuen i dag. Snedig hvordan han hadde gjort om isbilen til en replica Justin Bieber tour bus.

Spottet rett etterpå en PO med orange bezel på en herre i MB Cab og en spinninginstruktør med Daytona.

Var på vei til Fornebu for å dele ut V.I.P. billetter..:rolleyes: Forøvrig hadde jeg PAM111 på armen.
 
Redigert av en moderator:
Spottet tre Datejuster på flyet fra Trondheim - Stavanger idag. En for hver smak (1x stainless, 1x TT og 1x YG). Noen her inne?
 
Spottet en GMT 116710 på toalettet i en restaurant i Krakow på mandag, jeg ga han skryt for fin klokke, så viste det seg at typen var Norsk, artig:)

Ellers var det meget lite fancy klokker å spotte i Polen.