Klokkespotting

Bow-tie var jo skikkelig keegt i fjor, så det kryper vel opp i aldersgruppen over i år kanskje? Bunad er tingen i bryllup, spør du meg.
 
Så en eldre Top Gear episode i dag hvor James May rattet en eldre, stor kassebil med en Rado i tungsten på armen. Så egentlig ikke så verst ut, mer anonym enn man skulle tro.
 
Hehe, kult. Første gang jeg har spottet noen som svarer her:)
Det var i forbindelse med tv-innspilling;)

Ha fin helgedag i morgen.

Ps! Velkommen!
 
Redigert:
Helson Bronse på en kar ved nabobordet på Åpent Bakeri i Parkveien søndag lunch.
Det var en Bergenser.:)
 
Watch in space

Så denne videoen på VG, sjekk ut klokka til astronauten. På tide å ta av et ledd eller to? Skulle tro at denne kom i vegen rett som det :rolleyes:

Noen som ser hvilken klokke det er?

VGTV
 
Spottet en fin Audi A7 med paneristi klistremerke på E18 etter høvik i går - det må være noe her inne! Lekker vogn forøvrig :cool:
 
Spottet en fin Audi A7 med paneristi klistremerke på E18 etter høvik i går - det må være noe her inne! Lekker vogn forøvrig :cool:

Det stemmer at eieren er her inne, men ikke så aktiv lengre. Meget hyggelig type og Paneristi på sin hals - med PAM 140 som sin daglige beater:)
 
Heisann! Første post fra nytt medlem her. En interesse for ur og urverk har vokst frem de siste månedene, og, ja, nå er jeg altså her. Starter med et spørsmål i denne tråden, som jeg for øvrig har hatt mye glede av:

Hvilken klokke er det denne tidligere kjeltringen har på seg i dette intervjuet? Synlig fra 0:19. Også synlig ur ved 0:32s, men det så annerledes ut fra denne vinkelen? Trodde først det var to ulike, men det er det vel neppe.
 
Heisann! Første post fra nytt medlem her. En interesse for ur og urverk har vokst frem de siste månedene, og, ja, nå er jeg altså her. Starter med et spørsmål i denne tråden, som jeg for øvrig har hatt mye glede av:

Hvilken klokke er det denne tidligere kjeltringen har på seg i dette intervjuet? Synlig fra 0:19. Også synlig ur ved 0:32s, men det så annerledes ut fra denne vinkelen? Trodde først det var to ulike, men det er det vel neppe.

skjermbildej.jpg
 
???

mrbig_zps4c48ba8d.png


Hva var det Mr. Big hadde på seg i går?

Noen som vet?

Ser på The Good Wife grunnet klokkene. :rolleyes:
 
Sort Tag Heuer Carrera chrono m/gummi på svensk selger på kontoret i dag. Det er en meget flott klokke!