Klokkespotting

Speedmaster på sort/grå nato på Jon Almaas på Brille igår. Gjertsen trenger vi vel ikke nevne:)

-V
 
Rolex 16570 spottet på min nye kollega.

Jeg har fått ny jobb, og en av mine kolleger bruker denne:

15dbcbef-0192-4cfe-9e78-191fddecb9df_zpsf1782b12.jpg


Klokken er kanskje enda mer morsom på baksiden:

ce73f4ea-76a1-4879-a31a-c32458c7a85e_zps5fcfc224.jpg


Ja: Det står Sydpolen 2005
Ja: Det står Nordpolen 2007
Ja: Han har holdt av plass til MT Everest 2014

Og ja: Jeg har fått meg nye kule arbeidskamerater :)
 
Redigert:
Rett og slett knalltøft!

Kanskje jeg og burde gravere litt? Men med hva? 2 poeng og 7 returer i forrige kamp? Skålatårnet 2007? 100km på ski en dag i påsken 2004? Mulighetene synes mange :mrgreen:;)

Jeg har fått ny jobb, og en av mine kolleger bruker denne:

15dbcbef-0192-4cfe-9e78-191fddecb9df_zpsf1782b12.jpg


Klokken er kanskje enda mer morsom på baksiden:

ce73f4ea-76a1-4879-a31a-c32458c7a85e_zps5fcfc224.jpg


Ja: Det står Sydpolen 2005
Ja: Det står Nordpolen 2007
Ja: Han har holdt av plass til MT Everest 2014

Og ja: Jeg har fått meg nye kule arbeidskamerater :)
 
En legendarisk spott det der @bardarne:cool:

Absolutt. Han skal over Grønnland om noen uker. Jeg må huske å be han ta noen fete klokkebilder på disse turene.

Kanskje enda bedre: Jeg må skaffe meg en Explorer II, og be han ta den med til toppen av MT Everest, bare for moroskyld selvsagt.

Han leder nå en avdeling på jobben som heter "..." Explorer. Ikke veldig upassende navn, synes jeg.
 
Redigert av en moderator:
GMT Pepsi på foreleser på Teknologisk Institutt i dag. Er ikke helt sikker på hva temaet er, men klokka er fin :)
 
Redigert av en moderator:
Arsene Wenger ser Arsenal vinne 1-0 på White Hart Lane. Iført en IWC Ingenieur Dual Time Titanium.

WengerIWC_zps737dc02a.jpg
 
Putin flekker en Blancpain Léman Aqua Lung Grande Date i det han kaprer Krim...

Denne har vært en av mine grails lenge. Synd at den har blitt diktatorklokke:)

Observasjon fra helgebesøk i London: Vi var hos venner i Holland Park, hvor forutsetningene for både bil- og klokkespotting er optimale. Det som var påfallende var hvor mange Seamaster 2254 som var å se blandt alle de mer esklusive klokkene. Disse var gjerne på mesh og på håndleddene til individer som, såvidt mitt bondevett kunne bedømme, gjorde sitt beste for å opprettholde en rolle som trendsettere.

Gode utsikter for prisutviklingen på 2254, altså.