Jeeeezuuuus.
Var på presentasjon hos Lovdata i dag, litt bortenfor meg satt det en advokat med en Nautilus 5711 i rose gold. Sikleobjekt.
Møtte en mann i sin beste alder med kule solbriller og en nydelig pikeklokke (Daytona med hvit skive, så ut som den var tatt ut fra Bjerke januar i år) utenfor barnehagen i dag.
Møtte en mann i sin beste alder med kule solbriller og en nydelig pikeklokke (Daytona med hvit skive, så ut som den var tatt ut fra Bjerke januar i år) utenfor barnehagen i dag.
Når du kan datere Daytona's ned på måned og utsalgssted ved en forbipassering, først da er du WIS....
Hvis ikke du ser forskjell på en Lervik eller Bjerke-kjøpt Rolex eller kan datere den til en eksakt måned er på tide å poste 500 innlegg til ASAP! Neida Et møte er ikke er forbipassering, støtte tilfeldigvis på en gammel kjenning som også er en meget hyggelig medforumist.
Jøsses. I ført mine Persol og min pikeklokke møte jeg en hyggelig fyr med smurf på armen. Og OP-merke på bilen.