Klokkespotting

@Fyrsten

Satt på Beach Club og så bilde ditt på IG. Snudde meg og spottet deg med ryggen til, hehe! Tilfeldigheter..:)

Redigert av en moderator:
Glanet godt på en Tudor Black Bay (rød) på Fornebu på kollega på jobben imorges :)
Ble enten spottet i retur av klokkemann eller skulet rart på av en ikke-klokkemann ...

En del spotting på div flyplasser denne uken, men flottest var den relativt nye DD med grønn skive og rem.

Scarabeo 8; en dag med spotting ombord

- Companyman: Rolex Daytona
- Subsea engineer: Hublot Big Bang
- ROV-pilot: Rolex Submariner
- Platform manager: Rolex Seadweller
- Baker Hughes MWD: Fortsatt fake panerai
- Italiensk safety: Panerai 321
- Italiener ingen vet hva gjør: Rolex Submariner TT

Hehe De som ingen vet hva gjør er festlige! Har selv vært der noen måneder og det var litt av hvert å se ja!

På Gardermoen var det en i "klokke butikken" som viste Breitling til kone og datter. Da de gikk så jeg han hadde en flott Date Just i stål med President lenke. Rakk ikke å kommentere...

:cool:

Kompis med denne på vors.
dCbC6tz.png

Ivan Rakitic har også en rolex yachtmaster på armen når han signerer for Barcelona. 4 minutt ute i videoen. :D

[video=youtube;NESDBEYLQ1Y]https://www.youtube.com/watch?v=NESDBEYLQ1Y[/video]

Samme YM II two-tone som over på en middelaldrene herre i Frognerveien for 10 min siden.

Beklager hvis jeg tråkker noen på tærne men den klokken synes jeg er harry...

Helgull Rolex GMT på herremann i Jaguar XJ på E18 igår ettermiddag.

Redigert:
Spottet noe som minnet farlig mye om en carbon AP ROO på Kinn Bryggeris butikk i Florø igår. Ville jo nesten vært for morsomt :D

Nettopp kommet hjem fra en meeeget oval weekend i Berlin.
Der var det mye godt å se, jeg kjenner nakken er litt stiv.

Følgende høydepunkter kan trekkes frem:

Vakker kvinne med Hulk. Det så helt fantastisk ut!

Eldre kar med plagsomt vedheng, men god klokkesmak, det hadde han.
Jeg er langt fra å være en PP- kjenner, men jeg mener bestemt det var en 5712/1.

Flyvert med Coke, klasse. Min drøm er å få tak i en ´86- modell.