Klokkespotting

Jeg hadde en gammel kollega som eide en Kyboe. Det måtte være en grailklokke for han fordi alt annet var dårlig. Det var ikke til å sammenligne med min DS Diver, eller en annen person sin Legend Diver.... Til slutt var det bare for å være enig med han, verdens beste klokke :p
 
Spottet en mann med en meisterslinger på hånda i 5-tiden på min lokale rema1000 i 17-tiden.

Noen som følte seg spottet?
 
Jeg kom rekende langs Bryggen i Tønsberg i sammen med min kone. Utenfor et sted satt en mann med TT DJ. Vi var på vei til bilen og rakk ikke å gjøre noe mer enn å gå videre...

Han så sikkert ikke min TT Sub som vendte ut mot kanalen...

:cool:
 
Spottorama i Nice, Cannes og Monaco siste uken. Mistet tellingen på Rolexene ganske fort, men noen spesielle klokker bet man seg jo fast i. Ungt par med matchende Richard Mille divers, Patek Philippe Nautilus Traveltime, Patek Philippe 5124G og en African Dictator aka "gaytona" ute i det fri. Sistnevnte er en klokke som gjør overraskende mye ut av seg :rolleyes:

Er i Cannes nå, og var hele dagen i dag i Monaco, skriver under på spottorama:mrgreen: Jeg har kink i nakken for å si det slikt.
 
Spottet faren til en gutt i tennisklubben med nydelig Rolex Turnograph med jubilee lenke.
Kjørte avgårde i en tøff Dodge RAM SRT-10.
 
Spottet en Rolex Daytona med hvit skive på nok en mor i tennisklubben i dag...
Jeg er vel for lengst overbevist om at dette er en dameklokke:eek:
 
Prata med en hyggelig fyr på Burger King Krokstadelva i ettermiddag. Stod i kø etter en fin hyttetur på Vassfaret.
Breitling Chronomat GmT mener jeg det var. Vi var begge enige om at klokker var flott, og at automatiske hadde litt mer sjel :p
 
Spottet en kar med en Daytona med lys skive på olivengrønn Nato-rem inne på Tennis

Han så jeg også. :)
Pluss ikke mindre enn FIRE Seamaster 300M, en Explorer, en TT Aqua Terra, to Datejust i helgull, derav én i bark-finish (Kan ha vært Daydate) pluss noe som var skummelt likt en GO Panoreserve eller lignende.

Vondt i nakken nå..
 
Ap roo


Hehe, seint svar, denne tråden er et par mnd gammel, ser jeg nå! Han som krever å få dekket utlegg for dette flyet, sporter vel en Juan Pablo Montoya i rose gold? Se den karakteristiske rutesømmen på remmen, og cf-innlegg i bezel og cg.
AP har også laget en modell i Titan og en i Platina av samme klokke. Limited Ed alle ihop, sef.
 
Arne Hjeltnes Fly med oss TV2

Fikk noen av dere med dere Arne Hjeltnes sitt Fly med oss på TV2 for noen uker siden, så la dere kanskje merke til den store klokka han hadde på seg? Mener at det er en Bruvik Svalbard..

Her er det bilde av armen fra siden, ser bare litt av kassen og remmen, men jeg mener det er en Svalbard da.

http://www.tv2.no/a/5605079

Noen innspill?

Passer jo bra, i og med temaet for programmet, som handler om landet vårt. De var også innom Svalbard i en episode.