Klokkespotting

Hublot BB roségull på Bulgarsk servitør på Sunny Beach. Fordomsfulle meg fant bare to alternativer: Mafia eller fake...
 
Redigert:
Helgull Sub og Pearlmaster på eldre par på Gladmat-Tango. Kanskje de uten å vite det er skikkelig avant garde på klokkemoten, skal man dømme etter trenden her på Sonen...
 
Finnair

På finnair fly til Helsinki i går, Pam submersible 024 spottet hos finsk familiefar på seterad bak meg. Spottet også en stor rosegull tag heuer klump med hvit dial på seterad ved siden av.
 
1967 Omega Seamaster 300 på mesh innom butikken på en hyggelig svensk herremann. Nydelig klokke altså :)

hvis han var ute på seiltur mistenker jeg at jeg kjenner den svensken.
måtte bestille meg en wjean mesh etter å ha fiklet med den klokken :cool:
 
hvis han var ute på seiltur mistenker jeg at jeg kjenner den svensken.
måtte bestille meg en wjean mesh etter å ha fiklet med den klokken :cool:

Det skal vi ikke se bort fra @Bjarnetv . Fikk ikke med meg om han hadde seilet eller kjørt til Florø, men nå hadde jeg riktignok kun øyne for den Omegaen :rolleyes:
 
Redigert av en moderator:
Spottet en Rolex Deepsea på herremann på flyet fra Aberdeen til Bergen tidligere i dag. Vedkommende satt på andre siden av flyet og jeg er ganske sikker på at han spottet min Omega Electric Blue. Noen her? :)

2C2C7BB4-C09F-45B8-96DE-5580523BFE0C_zpshxbwmxh8.jpg
 
Hyperenkelt å spotte WISer på badestrender. "Vanlige folk" med svømbare klokker er usikre på om klokka tåler det, og tar den av for sikkerhets skyld. WISer derimot har stålkontroll på om klokka kan svømmes med, og gjør den det ville vi ikke drømme om å ta den av.

Så jeg var på en WIS-fri strand i dag. Inkludert meg selv, siden min Aqua Terra ironisk nok egner seg best for Terra.
 
Nyere sub på vei av Nesoddbåten og en Pepsi på vei på båten. Ellers en smekker AT på Meny Tangen litt tidligere i dag,
 
Har vært i Bergen fra fredag til lørdag. Skuffende lite spottinger, men ga kompliment til en kar i baren
for klokka hans. Han hadde en Longines Chrono på hånden. Tviler på at det er et Tidssonenmedlem, for han var bare opptatt av å skryte av hvor mye han hadde betalt for klokka foran alle damene som satt der:mrgreen: Selv hadde jeg en Rolex date på hånden, men følte ikke det var rom for klokkesnakk:)
 
Redigert av en moderator: