Var det ikke en Omega PO?
Var det ikke en Omega PO?
Det var ihvertfall butikken han handlet Rolexen
Jo, jeg fikk ikke bildet med meg! Så kult! Jeg var statist som "hånden som hentet klokken i vinduet".
Spotta en fet RM på en velkledd herremann i sentrum i dag. Andre gangen jeg har sett RM denne uka, ikke verst! Traff også på flere flotte klokker, og deres hyggelige eiere på Urmaker Bjerke.
Snart er RM like vanlig som PP på TS
Synd jeg ikke viste du var i området (passerte hverandre i "slusen" ?) så hadde det blitt en mini gtg.
kudos for meget troverdig henting! Jeg har forøvrig skylda for at Rolexen er med i utgangspunktet.
Det er riktig observert. Var såvidt en liten klokkehistorie i en tidligere episode (kloakkepisoden), men ingen Rolexer så langt.Får vi se noe i Side om Side neste gang kanskje? Om jeg ikke tar helt feil scrollet du jaggu forbi der også i dag...
Det er riktig observert. Var såvidt en liten klokkehistorie i en tidligere episode (kloakkepisoden), men ingen Rolexer så langt.
Hæ? hva? hvor?.
Elsker Side om side, og føler med på de nyeste episode da de kommer ,men har ikke lagt merke til noen klokke enda?
Uansett en jeveligt nice serie!
Det er riktig observert. Var såvidt en liten klokkehistorie i en tidligere episode (kloakkepisoden), men ingen Rolexer så langt.