Klokkespotting

Bare en liten greie i episode 3 (mener jeg) der Frode har fått seg en ny klokke som kan måle puls, høyde osv. og som han senere mister når han prøver å putte kluter ned i toalettet til Gullestad. Alle viste episoder ligger på tv.nrk.no

Den samme klokken er vel ikke helt ukjent fra radioen heller hvis jeg ikke tar helt feil, med matching his and his?
 
Bare en liten greie i episode 3 (mener jeg) der Frode har fått seg en ny klokke som kan måle puls, høyde osv. og som han senere mister når han prøver å putte kluter ned i toalettet til Gullestad. Alle viste episoder ligger på tv.nrk.no

Jaja, det "bevismatrialet" har jeg sett, men hvor er din "rolle" her?
 
original
 
Patek på flybussen

Herremann men Patek Philippe Golden Ellipse på flybussen fra Oslo Lufthavn i går kveld. Maken for en kledelig klokke!
 
Seiko Astro på kollega. Jada, det er kvarts, men kul klokke lell. Stor og tøff med heftig 3D i skiva, men uten den litt klumpete Japanske estetikken som kan bli litt mye av og til. Bare bøllete.

14720 på vikaren som tok gymtimen etter meg. 214720 på meg ;) På de sekundene vi rakk å snakke fikk vi fastslått at begge har hatt begge og flere eksemplarer. Ingen verdensproblemer ble diskutert.