Rolex sub med nato, spottet under eksamen i ekeberghallen idag. Observerte først en hengene nøkkellenke hvor det sto stort rolex på hengene ut av bukselommen! Stolt eier
Gordon Ramsay med Rolex Sub (eller muligens Tudor, var litt blåskjær i bezelen) på Hells Kitchen. Brukte den som kronograf. "You've got 45 minutes from...now!" etterfulgt av et voldsomt trykk på en imaginær pusher
Spottet en Panerai 312(?) om jeg ikke tar helt feil, på en trivelig selger på Moa. Fikk til og med teste den på lanken!
Må være ærlig å si at jeg aldri har hatt sansen for Panerai generelt, men etter å ha sett den i levende live, må jeg si at jeg nærmest er frelst At noe kan ta jeg så mye bedre ut live enn på bilder, hadde jeg aldri trodd
Så the expendables 3 i går, dvs forsøkte, orket ikke siste 30 minuttene, men spottet masse. Ikke så rart forsåvidt, virker som de filmene er finansiert av diverse produsenter av vulgært oversized ur. Forøvrig, hvor godt hadde en drittfilm med random forhenværende boleaper på seksi pluss solgt?