Klokkespotting

Bilpleiebransjen

...ref min forrige post.. Det er vel ikke en 116719BLRO? Synes kassen virker mer firkantet enn den forrige generasjonen (uten keramisk bezel)... Finnes da ingen annen GMT-Master med rød og blå (ish) bezel enn den i hvitt gull nå?
 
...ref min forrige post.. Det er vel ikke en 116719BLRO? Synes kassen virker mer firkantet enn den forrige generasjonen (uten keramisk bezel)... Finnes da ingen annen GMT-Master med rød og blå (ish) bezel enn den i hvitt gull nå?

Uten at jeg har sett videoen, så har du de eldre GMT Master ref 16700/16710/1675 osv. i stål, som også kommer med "Pepsi"-bezelen (hvis det var den du tenkte på). :)
 
...ref min forrige post.. Det er vel ikke en 116719BLRO? Synes kassen virker mer firkantet enn den forrige generasjonen (uten keramisk bezel)... Finnes da ingen annen GMT-Master med rød og blå (ish) bezel enn den i hvitt gull nå?

Så voldsomt er det vel ikke, syntes det ser veldig ut som en "coke" og ikke en "pepsi", så det er nok "bare" en 16710.
 
Hamilton Khaki og Khaki Pilot i to av hovedrollene i "Interstellar". Forøvrig en kanonfilm for scifi-folket... :)
 
Redigert:
Spottet Felipe Massa (formel 1) På pressekonf med RM, snodig siden laget hans Williams er sponset av Oris.

Martin Brundle (gammel ringrev i f1sirkuset) Rocker også en RM. Begge RM av ukjent modell, kan ikke nok om dem til å mene noe om det :)
 
Redigert:
Spottet Felippe Massa (formel 1) På pressekonf med RM, snodig siden laget hans Williams er sponset av Oris.

Martin Brundle (gammel ringrev i f1sirkuset) Rocker også en RM. Begge RM av ukjent modell, kan ikke nok om dem til å mene noe om det :)

Kanskje Felipe rocket sin egen RM005 Felipe Massa Titanium modell? Finnes en her inne på sonen også tilogmed :)
 
Off topic, men tror at Felipe Massa sin RM er RM 011?

Han har to i det tilfelle, for jeg vet helt sikkert at han har en RM005, for det var den som ble unboxet her for en stund siden.

Edit: Raskt google-søk, han har både RM011 og RM005 i hans navn :)
 
Han har to i det tilfelle, for jeg vet helt sikkert at han har en RM005, for det var den som ble unboxet her for en stund siden.

Edit: Raskt google-søk, han har både RM011 og RM005 i hans navn :)

En Hamilton-klokker i filmen Interstellar (som forvørig var ganske bra)

Ellers spottet jeg en Rolex 116613LB hos NHO i dag.