Klokkespotting

jeg på min side lar meg underholde av at spottede personer veldig ofte omtales som en «herremann», en betegnelse som utelukkende benyttes når noen er spottet ... Usikker på den eksakte definisjonen av «herremann», men har kommet til at det må være det samme som «en observert person av hannkjønn, med klokke på armen».

spotten en som bare er nødt til å være asylant. En herremann hos bjerke med ap ro i gull som forhørte seg om en city of sails gummirem til klokken sin. Oset wis av en slik forespørsel :p
q.e.d.
 
Spottet en Rolex sub i boblebadet på Norefjell spa & resort idag. Han hadde også et armbånd på andre armen som var bezelen til en sub, så det må jo være en wiz. Noen her?
 
Panerai Submersible på lenke på flyet til New York. Klarte å unngå at blitzen gikk av, men bildekvaliteten på avstand i dårlig lys ble ikke all verden å skryte av :p

jxw05tp.jpg
 
Gitt alle de superflotte fakeutgavene som finnes - og at man de facto kun ser en klokke spottet på avstand i fart - hvordan kan dere som poster her egentlig vite at dere egentlig ser den klokka dere tror dere ser?

Endelig rører noen, @Loevhagen, ved noe jeg gjennom flere år har stilt meg uforstående til, nemlig klokkespotting uten bilde.

Spottet en JLC av noe slag i speilet på mitt eget bad i natt.

Sikkert på at den ikke var fake, @MrMstone?
 
Redigert av en moderator:
Noen som ser hva jeg spottet?



Fra restauranten To Rom og Kjøkken i går kveld.
 
Redigert:
Var med en kamerat på skytebanen i går og spottet en svart omega smp quartz pluss en Breitling av noe Slag.
 
Snooker, China Open

Fulgte med på vårt "norske" håp i China Open i snooker og så noe interessant på håndleddet hans.
Er det noen som ser hvilken klokke dette er? Ikke så lett å se for det var alltid så mye gjenskinn i glasset.
 
Redigert:
Spotten en som bare er nødt til å være asylant. En herremann hos Bjerke med AP RO i gull som forhørte seg om en city of sails gummirem til klokken sin. Oset WIS av en slik forespørsel :p

Oi @SimSVa - dette var nok meg - men ble litt skuffet over svaret (3200,-) ;)



Kim!
 
Redigert av en moderator: