Klokkespotting

Har spottet noen klokker her i Spania på stranden, monaco, 16613lb, blrn, en breitling sak og noen vintage dykkere.

Trodde jeg skulle få se noe mere men det ble ikke det gitt.
 
Spottet en 116613ln/16613ln på en kar foran meg i køen på Rema-butikk i Sarpsborg. Synes ikke klokken gjør noe stort inntrykk på bilder, men "live" var den virkelig flott. Ble overrasket over den "varme" fargen i gullet.
 
Seamaster med sverdvisere, tag hauer carrera, seiko sumo og en pam av noe slag på 0855 flyet fra oslo- bergen
 
Var på Folkemuseet på Bygdøy i helgen, og så en klokke som så spennende ut. Prøvde først å ta bilde "i farta" på kafeen.

Fikk med kona, ungen og maten:

Men bare litt av hendene til klokkeeieren...

Så dem igjen litt senere hvor han fotograferte en ikke veldig imponerende demonstrasjon av slått med ljå. Jeg stilte meg opp ved siden av og tok også bilde:



Har zoomet inn på armen her, men jeg vet ikke hva det er for en klokke. Noen som kan hjelpe?
 
Spottet to Master coax idag, kan ikke huske å ha sett noen live før.
Første var en Gauss (?) med den gule/svarte sekundviseren, på Meny Greverud.
Ikveld på Rådhusplassen, med svart skive.
 
Ikke en klokke-spotting, men spottet en Audi Q5 med klistremerke fra Panerai på bakruten i dag på E18 inngående ved Blommenholm. Det må jo være en herfra :)
 
  • Liker
Reaksjoner: BRIO1368 og Thomas84
kulikov_kuntsev.jpg

UENIGE: Presseattaché og andresekretær Andrej Kulikov (t.h.) ved Russlands ambassade og andresekretær Vladimir Kuntsev. Russerne er ikke enige med PST. Foto: Trond Solberg
 
Kollega sporter en Steinhart "faux vintage redsub" - kul den, men håper han får seg en offshoretur eller tre og fast ansettelse og tar til fornuft å går for oppgradering etterkvert :)

@Callahan - bombe at Russerne og PST er uenige ... ikke lest saken i sin helhet dog, men det ville vel vært en større nyhet om de faktisk var enige
 
Pepsi på Selvaags Plass, Tjuvholmen. Fikk en god kikk, håndleddet kom rett i synet på meg når vedkommende gikk forbi.
 
Mye pent å se på jobbreise i Shanghai. Blant annet observert samme fyr med submersible og 1950 PAM. Bytter litt mellom
Ikke så lett å spotte ref.nr på de, da det er så mange jeg ikke kan.

Men må innrømme at man tenker fort at det er fake når man ser Rolex på armen til noen her.
 
  • Liker
Reaksjoner: adamskater
Spottet noen Rolex Sub/Datejust, Patek Nautulus, Hublot, Panerai og ett par Tag på reisen på Gardermoen, Brussel og Athen flyplass.

De rike i Hellas koser seg vist med pene klokker og vesker enda.