Klokkespotting

Herremann med Omega Speedmaster på fly fra Tromsø til Bodø på mandag formiddag (0930). Hvit skive med røde kronografvisere. Har ikke klart å finne den igjen på bilder noen steder. Aner at det var en selvtrekkende versjon (tykk kasse)?
 
De binder kapital i noe som er internasjonalt salgbart om bankvesenet går over ende ;)

De grekerne er gode på så mye.. Binde kapital som du sier, tømme minibanker, gjemme penger etc
På kassalappen var det ikke lagt inn moms på tobakk heller :)

Jeg liker grekere. De er morsomme.
 
  • Liker
Reaksjoner: IPA
FPmXtQX.jpg


Må si Daytona med sort skive er ganske tøff, uavhengig av at noen claimer jenteklokke.
Fake!
 
Det forundrer meg ikke! Er ikke så kjent med Rolex at det gjør noe, men jeg stusset ved at jeg ikke skimter noen rød Daytona-skrift. Er det andre tegn jeg går glipp av her? Står det i det hele tatt Rolex der???????? :eek:
For tykke subdials, strekmarkeringer på bezel og muligens feil form på pushere. Sikkert mer, men dårlig bilde ;)
 
Har vært en uke i Marbella, og der var det naturligvis mye snacks å se! Særlig på nikki beach, så veldig mye forskjellig Audemars Piguet, blant annet en gull royal oak chrono! Fikk også sett to Richard Mille, og til og med sneket meg til et bilde av den ene. Vet ikke hvilken modell det er, men den skilte seg greit ut i klokkemengden!
17E060FD-267D-4499-9011-0513A82B351B_zpsq2fwa6fn.jpg
17E060FD-267D-4499-9011-0513A82B351B_zpsq2fwa6fn.jpg
 
Har vært en uke i Marbella, og der var det naturligvis mye snacks å se! Særlig på nikki beach, så veldig mye forskjellig Audemars Piguet, blant annet en gull royal oak chrono! Fikk også sett to Richard Mille, og til og med sneket meg til et bilde av den ene. Vet ikke hvilken modell det er, men den skilte seg greit ut i klokkemengden!
17E060FD-267D-4499-9011-0513A82B351B_zpsq2fwa6fn.jpg

Kudos for fet spotting MED foto!
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
Herremann med barn og en klokke på hver hånd ved gate 15 Bodø flyplass.
En grønn sub, klarer ikke spotte den andre:mad: