Klokkespotting

image.jpeg

Flieger fra Laco(?) på nederlandsk KLM-pilot akkurat nå på Schiphol.
 
5370p-001-63.png

Så dene under middag på hotellet idag, måtte se flere ganger. Til slutt spurte mannen om jeg hadde problemer. Måtte bare svare som sant er at jeg satt og beundret klokken hans. Da ble han straks mildere og spurte om jeg ville prøve den! Satt behagelig på armen! Ble ikke noe bilde da jeg ikke har med meg telefon når jeg har ferie. Men spøker for sparekonto og pensjons fond nå.... Men må vel slå meg til ro med at jeg ikke har råd.
 
Så den først ved bag dropen og tenkte "æsj, jeg kan jo ikke ta bilde her, ellers kunne jeg endelig posta noe i "klokkespotting"-tråden" Men så dukket den opp igjen på fiskerestauranten i overetasjen :D

Rolex Submariner observert på Flesland, første gang jeg ser en Rolex ute i det fri! :)

 
Det "kreler" av Rolex i Stavanger sentrum. I dag ble det observert en 116613LB (blå/gull Submariner), en 116613LB(svart/gull eller Rolesor som det heter...), en standard Submariner og en lady Datejust. I tillegg så jeg på min egen Exp II, ganske ofte og hele tiden.
 
  • Liker
Reaksjoner: raknes
Kommer nettopp fra en hyggelig sommerfest, der jeg plutselig hører "fin klokke" fra en av de andre herrene i laget, forøvrig en meget trivelig type. Jeg legger merke til at han, i likhet med meg, har en Rolex Sub, før jeg kikker nærmere og legger merke til plexiglasset. Oj, en 1680, tenker jeg før jeg legger merke til den røde skriften. En rimelig strøken redsub der, altså. Skjønner fort at han er entusiast (dog ingen storsamler). I tillegg til redsuben hadde han en 1675 pepsi (Vintage Rolex GMT, for de som ikke er drillet på nummerne) samt en 6610 (!) fra 1959. (Rolex Explorer). Prøvde å snakke varmt om Tidssonen, som han ikke var aktiv på, så forhåpentligvis kan vi få litt flere bilder etterhvert. Men her et bilde av redsuben (Håper han synes det er greit at jeg legger ut):
IMG_9319.JPG
 
Redigert: