Klokkespotting

4 Daytona i gull, 2 Patek i hvitt gull og en drøss med dame Rolex i gull, noen med diamanter. Pluss sikkert mye annet snadder som jeg ikke fikk med meg - jo femtiårs laget jeg var på i går var bra:)

Bilder, ehee nei... Jeg får meg hverken til å ta frem mobilen og ihvertfall ikke ta bilder av det klientelllet som var på denne festen;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Mens jeg satt med snuten i et vinglass i London suste denne rett forbi øynene.. om den var ekte har jeg ingen formening om, men det er jo lov å håpe

rolex-daytona-platinum-xl_zpskiozotah.jpg


Dessverre ingen andre bilder ennår et illustrasjonsfoto.
 
Jeg befinner meg for øyeblikket i New York, og tuslet gjennom 46th street hvor det ligger mange smykke- (og klokke-) butikker, og stoppet jeg ved et vindu hvor det var så mange sinnsyke klokker at jeg trodde det måtte være fakes. Det var det ikke. Jeg telte 8-10 Richard Mille, diverse A. Lange, FP Journe, Patek, Audemars P., osv osv. Helt vanvittig. Inne i butikken bare fortsatte det med flere titalls tourbillons og diverse svært sjeldne ur med snodige komplikasjoner. Og jeg trenger vel knapt nevne at de hadde det meste Rolex kan by på. Det de faktisk ikke hadde, i hvertfall som jeg kunne se, var vintage-ur.
Det var dessverre ikke lov å ta bilder, noe jeg respekterte, men du kan kikke på utvalget deres på nettsiden deres, og skal du til NYC vil jeg absolutt anbefale en tur innom MOTION IN TIME.
motionintime.com
 
....er det "lov" å poste her uten bilde? Det er litt kjedelig å lese om at noen vet om en fyr med en klokke sånn og sånn. Selvfølgelig finnes det folk som eier klokker..

No photo No post?

Spottet selveste Derrick på NRK. Helgull DJ på Der Kommissar.
IMG_20160623_172641_zpshxjwidmr.jpg
 
IMG_20160625_123245_zpsgrx5briw.jpg

Vintage Omega Seamaster på eldre herremann på venterommet...

PS: Føler me må finne ut ein helsing/frase/hemmelig teikn me kan sei når me møter på fine klokker, som tilkjennegir oss som TS'ar. Radioresepsjon har "lillefinger i nasen" som hemmelig teikn, kva kan me ha? :p