Klokkespotting

Litt snakk om Tag Heuer og TW Steel i Oslo tingrett i dag;
Screenshot_20170126-182739-01.jpeg

https://www.nrk.no/norge/jensen-innrommer-at-han-fikk-luksusklokke-av-cappelen-1.13343153
 
Mine fordommer ble bekreftet da jeg var innom en bilforhandler i dag. En ellers hyggelig ung MB selger med en eller annen alt for stor Nixon i "gull". (Beklager på forhånd til alle bilselgere her inne med bedre smak;)) Og jammen kom det ikke innom en bankmann på kontoret i dag som også hadde en alt for stor Nixono_O
Ikke så mye spennende spotting her på landsbygda altså...
 
  • Liker
Reaksjoner: gorpium
Min
Mine fordommer ble bekreftet da jeg var innom en bilforhandler i dag. En ellers hyggelig ung MB selger med en eller annen alt for stor Nixon i "gull". (Beklager på forhånd til alle bilselgere her inne med bedre smak;)) Og jammen kom det ikke innom en bankmann på kontoret i dag som også hadde en alt for stor Nixono_O
Ikke så mye spennende spotting her på landsbygda altså...

Min erfaring tilsier at landsbygda er fellesnevneren her.
-Det var mitt slag for alle bilselgere og bankmenn på sonen:)
 
Jeg tror desverre du har helt rett:(
Min


Min erfaring tilsier at landsbygda er fellesnevneren her.
-Det var mitt slag for alle bilselgere og bankmenn på sonen:)
Hei hei ikke diss landsbygda!:) Men kan være enig i at det er lite spotting her. Men det går vell mye på innbyggertall og. Spotter jo mere i Oslo naturligvis. Men det er også flere i Oslo uten klokke.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ban
Enig @Telemarkshelten , man skal ikke disse landsbygda. Ville ikke ha bytta det bort mot noe byliv;).
Så blir det ekstra morsomt når man faktisk spotter noe som helst som man drar kjensel på da, så får det heller være at det er en Nixon :confused:
 
  • Liker
Reaksjoner: Centurion
Dagens spott, Rolex Day-Date Oysterquartz med norsk dagsvisning. Eier viste seg å være en genuin samler med bl.a DRSD og 1655 i boksen. Han kunne også informere om at han vurderte å bytte skive på Comex'en han hadde, men at han endte opp med å selge den videre. Måten han sa det på, antydet en pris 'noe' under dagens markedspris.
IMG_0628.JPG