Klokkespotting

Franken for å bygge en klokke som later å være noe den ikke er skyr vi alle her som pesten (henviser samtidig alle franken/fake/mod-debattanter til andre tråder!).

Men denne som presenteres i D2 i dag later ikke til å være annet enn et morsomt sprell fra en som har lyst på en klokke som ikke finnes:) Syns resultat var kult!

Dette er jo mannen bak merket Radium Instruments (sammen med Sutterud). Bra fyr som har gjort seg opp mange gode tanker om klokker. Som du sier er jo dette et morsomt sprell og noe ikke alle hadde kommet på å gjøre. I likhet med nevnte Radium :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Herlig tråd og poster. :)

La oss være ærlige; når man spotter en Rolex så poster man her. Humoren er at det er relativt lenge mellom hver post, og Rolex er ikke så vanlig som hvermannsen vil ha det.

Rolex er - i et miljø vi alle ferdes daglig - ganske eksotisk, egentlig.

:)
 
Herlig tråd og poster. :)

La oss være ærlige; når man spotter en Rolex så poster man her. Humoren er at det er relativt lenge mellom hver post, og Rolex er ikke så vanlig som hvermannsen vil ha det.

Rolex er - i et miljø vi alle ferdes daglig - ganske eksotisk, egentlig.

:)

If I had a nickel for every time...
Tror jeg ser flere daglig uten at jeg akkurat legger det ut her, skal ikke ferdes mye på Vinderen/Majorstuen/Solli før du kan begynne å telle det på tærne også:confused:
 
Se etter BLNR, da. :)

632994644.jpg
 
Ja, det mener jeg da. Finnes sikker mange bra fakes der ute, men at 90% av de som bærer Rolex går med fakes tviler jeg på... Skal arrangere tennisturnering i morgen, så skal vi se hvilket klokkemerke som er høyest representert...;)
Dette er muligens ikke tråden for det, men jeg er helt enig med deg @Wangensten . Er det virkelig så mange som bruker fake Rolex? TØR virkelig folk å gå med det??
 
Redigert: