Klokkespotting

Såvidt jeg kan huske er mannen hennes medskyldig i å ha dratt med seg det første opplaget av norske Amundsen-klokker til Nordpolen :)

Med de kommentarene er det veldig rart at det er så få kvinnelige medlemmer her.. (ironi)
 
  • Liker
Reaksjoner: Dingle
Med de kommentarene er det veldig rart at det er så få kvinnelige medlemmer her.. (ironi)
Du mener min kommentar var sjåvinistisk? Beklager, men da tror jeg du skal sjekke følsomhetssensoren din en gang til, for det var en oppriktig kommentar, om en flott dame. Og det tror jeg det må være rom for å kunne si. Eller?
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
Hmm, det var kanskje mer min kommentar han siktet til! Beklager til alle som føler seg støtt, jeg legger meg langflat ummidelbart. Det var kun ment som en humoristisk kommentar! Og en flott dame det var det.
 
http://www.dagbladet.no/nyheter/kun...kke-til-300-000-etter-salg-til-skrue/67039362

"Det ble bare laget 400 av modellen Royal oak Leo Messi fra Audemars Piquet. På produsentens nettsteder heter det at klokka ikke er til salgs. En slik klokke er langt med verdt så fort den har forlatt en butikk."

Ikke at jeg er veldig bevandret i dette prissjiktet, men er ikke prisendring på "limited" editions av denne typen heller motsatt?
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU og Gubben11
Så denne på en kollega i dag. Han bruker til vanlig en breitling superavenger chrono, så kontrasten er stor.
IMG_5432.JPG
 
tante sonja er preservert tålelig greit, men har dog pådratt seg litt reptilhud på hals og lanker som ikke lar seg polere vekk sånn uten videre.

så retter jeg et spørsmål til oh-du observante urfetisjist: armbåndsuret, hva slag er det?

IMG_6623.JPG

IMG_6625.jpg
 
ja, faktisk! og visst kan jeg legge ut bilde av meg selv da jeg fyller 80 - og tilogmed 90 - med makro av min egen ørkenhud og det hele - men det er godt mulig jeg behøver en påminnelse i god tid :p

Jeg er nok ingen stor royalist men reptilhud faktisk? Orker du legge ut bilde av deg selv når du når Sonjas alder?
 
  • Liker
Reaksjoner: Ole
for ordens skyld: jeg er så avgjort royalist.

forøvrig så higer folk i stort antall etter reptilhud rundt armen da de bærer dressklokke, ja - reptilhud troner faktisk rundt toppen i eksklusivitet, så reptilhud burde egentlig være en hedersbetegnelse.

men tilbake til sonja's klokke:

det kan såvisst være snakk om en nautilus; sonja har god smak, så en nautilus i den kongelige klokkeboks er vel ikke usannsynlig. og nå skal jeg nyte en royal kopp te :)

IMG_6638.JPG
 
Nautilus - perfekt for nautet. Neida, nå er hun et flott naut. Eller hva? Sorry, ville bare fortsette i samme spor.. :D:rolleyes:
 
  • Liker
Reaksjoner: fredskijj