Klokkespotting

Digresjon - er det en god serie? Den så nemlig ganske bra ut:p

Jeg liker den godt, men så har jeg et godt forhold til bøkene. En bra hovedrolle og den kuleste introen på noen serie :cool:

Edit: Ja, også må jeg ikke glemme "Marlo" fra The Wire som politisk korrekt afro-amerikansk sidekick
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai
Panerai Submersible Pole to Pole på Mike Horn. Filmsnutt om nyeste eventyret hans fra pol til pol.

IMG_0103.PNG
 
  • Liker
Reaksjoner: JD83
Aner ikke hvem dette er, men klokken på bildet ligner IMO lite på en Daytona? Daytona har ikke "tenner" på bezel.

PCL + dreibar bezel + nodate = ??? Ikke verdens beste klokkebilde, så kan være det er en cyclops der, da ser mitt regnsetykke slik ut: PCL + dreibar bezel = GMT.
Sea Dweller med Gmt lenke kanskje? :p
 
Sea Dweller med Gmt lenke kanskje? :p
Du er nok inne på noe der!,- hevdes at PD/PI Bosch har en 16600, finansiert gjennom sin rolle som rådgiver til en tv-serie! Så en annen artig disputt på en annen web-side, om hvor sannsynlig det var med en politimann som brukte en Rolex i tjeneste. I USA var det faktisk ganske mange en periode - samtlige Vietnam veteraner, som hadde kjøpt i hovedsak Sub og GMT modeller på PX/AFES/NEX. Også vet jeg om minst en politimann i Oslo, som gikk med flere modeller i fra Rolex i tjeneste. Ikke sant Tom;)!
 
Gallerist Eiklid i dagens D2 med klassiker på armen.
DSC_7888-01.jpeg

Og det i samme blekke der slikt et par sider senere omtales som en vulgaritet....
(Foto: Thomas Eiklid)
 
Spottet en smp300 med bølgeskive på en kunde tidligere denne uken. Vi ble sittende å prate i 30 min om klokker.
I går kom han innom for å vise den "steinsyke" vi absolutt ville se. Kjøpt hos Jørgensen. Komplett med boks og papirer, har 3 skiver: gull, blå og rød, fra -85 ish
(Min speedy)
E630F77E-6BA1-4083-9553-6C528F8F95CC_zpsipeece55.jpg

193B49C8-0F78-4530-A576-3883DF20D0DA_zpsvs7wucky.jpg
DC35ECC5-6900-4194-A378-D33EC7F6D4F0_zpshfqluuee.jpg
 
Sylvester og Arnold steler kvar sin Luminox Black Ops fra fengselsvakter i filmen Escape Plan :)
Beklager ingen bilder..