Klokkespotting

DJ two tone på trenerseminar.
IMG_2284.PNG
 
Patek Nautilus 5980 i gull på forelder på turnering på Holmen tennisklubb.
Vis vedlegg 36185

Ser ut som han holder på å kle på noen jenter.

Selv spottet jeg en kar med en Hublot av noe slag i kafeen på Norefjell i vinter. Han holdt også på å hjelpe ungene av og på med yttertøy, mens jeg tok bilder. Ingen av bildene ble brukbare. Men etterpå tenkte jeg på hvordan det ville vært dersom noen hadde oppdaget meg, og trodd at jeg tok bilder av jentene...
Kunne vært tema for en ny tråd.. "Da jeg ble ferskte i å ta bilder av fremmede....":D
 
Spottet en fyr med Hvitskivet rolex (DJ? OP?) og armbånd med anker på 20-bussen på lørdag og tenkte at han måtte jo være her på Sonen.

Men by that logic burde jo Jason Isbell også være her...
upload_2017-4-3_13-49-20.png
 
Goddamn! Var der jeg også. Spottet mye DW på mødrene, en Omega PO på lærrem, og en Daytona (djiz så liten'a gitt) på stål med hvit skive, men 5980-en gikk meg hus forbi....
Var en far med Rolex GMT 116718 med grønn skive også, men den klokken skal jeg få tatt bilde av ved en senere anledning i sommer. ;) Men som du skriver, generelt mye rart, men også noen virkelig frekke saker...
 
  • Liker
Reaksjoner: Oscr
Sidemannen på flyet fra Oslo til Tromsø i dag. Det var en Submariner 16613. Eldre herremann fra Tromsø som hadde kjøpt denne ny i New York, ca 2010. Noe som vel gjør denne til en av de siste 5 sifrede. Er også gravert innerring på denne. Han hadde akkurat vært i Dubai i forbindelse med jobb. Isen ble lett brutt etter jeg kommenterte at han hadde fin klokke. Han sa takk du og. Det ble et felles bilde og:)

IMG_0123.JPG
 
Redigert: