Ser ut som tennistrener seminarer med HKTK er usedvanlig hyggelige - av flere grunner.DJ two tone på trenerseminar.
Vis vedlegg 36002
Patek Nautilus 5980 i gull på forelder på turnering på Holmen tennisklubb.
Vis vedlegg 36185
Patek Nautilus 5980 i gull på forelder på turnering på Holmen tennisklubb.
Vis vedlegg 36185
Var en far med Rolex GMT 116718 med grønn skive også, men den klokken skal jeg få tatt bilde av ved en senere anledning i sommer. Men som du skriver, generelt mye rart, men også noen virkelig frekke saker...Goddamn! Var der jeg også. Spottet mye DW på mødrene, en Omega PO på lærrem, og en Daytona (djiz så liten'a gitt) på stål med hvit skive, men 5980-en gikk meg hus forbi....
Jeg tror jeg måtte lent meg over og lukket claspen hans, hadde ikke klart å sitte en hel flytur og sett på detSidemann akkurat nå på flyet til Tromsø. Hva kan dette være? Delgull ett eller annet
Vis vedlegg 36384
Vet hadde lyst til å kneppe den igjen. Han gjorde det selv heldigvisJeg tror jeg måtte lent meg over og lukket claspen hans, hadde ikke klart å sitte en hel flytur og sett på det
Er jo en 5 sifred clasp så kan jo hende den er lukketJeg tror jeg måtte lent meg over og lukket claspen hans, hadde ikke klart å sitte en hel flytur og sett på det
Er jo en 5 sifred clasp så kan jo hende den er lukket
En skikkelig PP på størstepensjonist i flyvemaskin fra Hamburg til Frankfurt.
Vis vedlegg 36491