Klokkespotting

Submariner på Erlend Osnes.
A88485BA-6E1D-42AE-B6B0-4540E89ECE87.jpeg
 
Jeg trodde også først at deg var en Blancpain logo, men tror ikke det var det. Han som hadde klokken på armen så heller ikke ut som typen som går med falsk klokke.
 
Skx 009 på herremann på samme seterekke som meg på flyet fra Gdansk til Bergen idag :) turte ikkje ta bilde ;)
 
En uke i London, har sett mye fine klokker. Ingen bilder, dessverre, men noen er verdt å nevne:
En kar i samme ærend som meg hos Crockett & Jones rett ved Harrods. Vi shoppa begge sko (skal vise bilde i skotråden), men kun en av oss hadde en Patek chrono... og det var altså ikke meg.

Videre så jeg en helt absurd fin Parmigiani Kalpa i gull på en dude på Heathrow. Uventa syn.

Så et svensk par foran oss på flyet. Han med AP RO chrono. Hun med en Cartier chrono. Begge forektige partysvensker. Han spottet for øvrig meg også, burde nok blitt klokkeprat...

Til slutt må jeg nevne at jeg også forelsket meg i en Moser i hvitt gull på Harrods.
 
126334, 16710 Pepsi på gummi og Datejust på Litteraturhuset i kveld.
Hadde fintfølelse nok til ikke å fotografere.
 
En særs hyggelig kjøpmann på Shell/7Eleven Åstveit hadde en Rolex Yatchmaster, av typen 16623, med blå skive. Ei litta klokkeprat på morningen og :)

Generisk bilde, av illustrative årsaker..
image.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: JD83