Paneristier som klager på menyens skriftstørrelse?Pam sub på nabobordet. Krona på venstre side.Vis vedlegg 301986
Stereotypisk eller bare tilfeldig mon tro?
Paneristier som klager på menyens skriftstørrelse?Pam sub på nabobordet. Krona på venstre side.Vis vedlegg 301986
Huff, ble fersket i forsøk på å ta bilde av helgull Rolex DD, og det falt ikke i god jord! Rimelig pinlig.. Heretter vil jeg ikke ta bilde, men kan heller gi folk komplement for klokka.
Hadde det bare vært så vel! Fått en på tygga og blitt ferdig med det, liksom. Men det var en dame. Og da fremstår man jo som en stalker eller forskrudd avviker (eller begge deler). Oh, the shame of itKamelen sin du prøvde å ta bilde av?
Vis vedlegg 302720
Hadde det bare vært så vel! Fått en på tygga og blitt ferdig med det, liksom. Men det var en dame. Og da fremstår man jo som en stalker eller forskrudd avviker (eller begge deler). Oh, the shame of it
-Hva faen, tar du bilder av meg, din stalker!!Huff, ble fersket i forsøk på å ta bilde av helgull Rolex DD, og det falt ikke i god jord! Rimelig pinlig.. Heretter vil jeg ikke ta bilde, men kan heller gi folk komplement for klokka.
Rart hun ikke lånte den grusomme blå til sønnen sin. Den hadde jo i det minste matchet antrekket.Pateken på service?
Vis vedlegg 303467
Ikke Deepsea?
Denne kanskje?Vis vedlegg 304002
Noen som ser hva dette er?
Ser ut som noe ala Tudor BB Chrono eller nye Autavia Flyback men føler ikke det er akkurat dem heller? Lugs ser litt atypisk ut og pusherne?
Denne kanskje?
Vis vedlegg 304005