Klokkespotting

Vis vedlegg 304006
pusherne stikker mer ut på hans kontra den Breitlingen men er uten tvil den stilen ja.
Eller denne?
a23311121c1x1-top-time-triumph-soldier~2.png
 
Ser ut som denne ja. Litt underlig at han kan bli sett med noe så folkelig som en Breitling. Han liker jo posere med joggebukser dyrere enn den der...
Kan jo være at han har en genuin interesse? Etter hva jeg har plukket opp så har han arvet interessen fra sin far.
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Ser ut som denne ja. Litt underlig at han kan bli sett med noe så folkelig som en Breitling. Han liker jo posere med joggebukser dyrere enn den der...

Tipper fargen var avgjørende? Og selv om det ikke er et hot merke blant unge folk med fet lommebok i dag, så kan det jo også tenkes at Haaland har sett en del Breitlings under oppveksten i miljøet rundt sin far :)
 
Kan jo være at han har en genuin interesse? Etter hva jeg har plukket opp så har han arvet interessen fra sin far.
Tipper fargen var avgjørende? Og selv om det ikke er et hot merke blant unge folk med fet lommebok i dag, så kan det jo også tenkes at Haaland har sett en del Breitlings under oppveksten i miljøet rundt sin far :)
Ja, for all del. Jeg betviler ikke interessen. Smaken og imaget derimot er ikke like sjarmerende. For ordens skyld liker jeg den Breitlingen mye bedre en mye av det andre klinet han bekler seg i.
Mulig jeg er konservativ, men det blir litt mye Producer Michael over det når han sitter med hestehale og poserer i en privatjet med en pyjamas til en drøy månedslønn. Da har man mistet bakkekontakten. Men det er mulig man blir sånn by default når man er verdens beste spiss.
 
Verdens beste fotballspillere er jo kjent for å holde lav profil når det kommer til luksusartikler, og representerer grasrota på en flott måte :unsure:
@GrimReaper synes bare det er kjipt at Haaland valgte den beste klubben i Manchester :mrgreen:
Ja, de aller fleste toppspillere er jo flotte ambassadører for moderasjon ;)
Og ja, jeg kunne godt tenkt meg at han puttet inn mål for den røde siden av byen, og ikke en klubb som er kjøpt og betalt av oljesjeiker som bedriver sportsvasking ;) men uavhengig av hvilken klubb han spiller for eller har spilt for er jeg fortsatt ingen fan av karakteren Haaland. Men at han er god - så absolutt!
 
  • Liker
Reaksjoner: Durian og eidehelg