chrbir
Støttemedlem
Eller denne?Vis vedlegg 304006
pusherne stikker mer ut på hans kontra den Breitlingen men er uten tvil den stilen ja.
Eller denne?Vis vedlegg 304006
pusherne stikker mer ut på hans kontra den Breitlingen men er uten tvil den stilen ja.
Ser ut som denne ja. Litt underlig at han kan bli sett med noe så folkelig som en Breitling. Han liker jo posere med joggebukser dyrere enn den der...+1
Må jo være den. Mye riktig ift. bildet, og fargene passer City
Tror du traff blink her! Stemmer veldig godt med rem og at man ser den logogreia over kl 6Eller denne?
Vis vedlegg 304010
Kan jo være at han har en genuin interesse? Etter hva jeg har plukket opp så har han arvet interessen fra sin far.Ser ut som denne ja. Litt underlig at han kan bli sett med noe så folkelig som en Breitling. Han liker jo posere med joggebukser dyrere enn den der...
Ser ut som denne ja. Litt underlig at han kan bli sett med noe så folkelig som en Breitling. Han liker jo posere med joggebukser dyrere enn den der...
Kan jo være at han har en genuin interesse? Etter hva jeg har plukket opp så har han arvet interessen fra sin far.
Ja, for all del. Jeg betviler ikke interessen. Smaken og imaget derimot er ikke like sjarmerende. For ordens skyld liker jeg den Breitlingen mye bedre en mye av det andre klinet han bekler seg i.Tipper fargen var avgjørende? Og selv om det ikke er et hot merke blant unge folk med fet lommebok i dag, så kan det jo også tenkes at Haaland har sett en del Breitlings under oppveksten i miljøet rundt sin far
Ja, og faren hans og agenten har vel ikke akkurat gjort saken noe bedre. Han er vel rimelig miljøskadet. Men han er en fantastisk fotballspiller, det kan ingen ta fra han.Han er jo bare guttungen enda, som plutselig har fått jævlig mye penger. Blir nok mange rare impulskjøp da.
Vokser det nok av seg..
Ja, de aller fleste toppspillere er jo flotte ambassadører for moderasjonVerdens beste fotballspillere er jo kjent for å holde lav profil når det kommer til luksusartikler, og representerer grasrota på en flott måte
@GrimReaper synes bare det er kjipt at Haaland valgte den beste klubben i Manchester
Mocca i Briskeby veien?Altså, to flotte damer på samme kaffebar.
En med hulk.
Vis vedlegg 304379
Og en annen med Daytona i stål.
Vis vedlegg 304380
God kaffe og en hærlig Brasiliansk barista, som alltid gir - min kone (?!) kompliment for MITT skjegg, når vi er innom derJepp.