Quiztime. Hva bruker Helton John? Ivrig type med solbriller kl 07:00 på Carpool Karaoke?
Redigert:
Tipper på noe fra Jacob &coQuiztime. Hva bruker Helton John? Ivrig type med solbriller kl 07:00 på Carpool Karaoke? Vis vedlegg 313071
Quiztime. Hva bruker Helton John? Ivrig type med solbriller kl 07:00 på Carpool Karaoke? Vis vedlegg 313071
Hvilken da?ser umiddelbart ut til å være en Louis Vuitton
De som dukker opp på Google er et stykke unna den.En tambour chrono av noe slag..
Jeg føler sveisen ikke var det mest iøynefallende på dette bildetLiten digresjon; Det var artig å se en annen variant av den aerodynamiske Trump-sveisen, nå med hockey option
Stusset selv. Spesielt nederste bildet. Ser veldig bola ut. Og så er det noe rart med lenken på det øverste bildet som jeg ikke klarer å sette fingeren på. Leddene ser veldig avrundet ut kanskje Men det kan for all del være lys og vinkler som spiller et puss...Øøøøh…. Er det bare meg eller er det noe veldig «off» med den nautilusen??
Den er dødsfæjk. Kassa her er dobbelt så tjukk som på en 5711. Hadde en kollega med en slik som på bildet ovenfor en gang, mista all respekt.
Hva med armen?? Jeg zoomet inn for å se på klokka og spottet tung sort hårvekst, er damen fake også?Men hva med veska?
Vet ikke. Dette er et klokkeforum. Men hør her: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1636067-hvilket-merke-er-dette/Men hva med veska?