Beklager, kunne ikke dy meg. Lykke til med klokkejaktenHeheh, moroklumpen! Regnet med en slik kommentar, men om noen faktisk kjenner igjen dette merket, si gjerne ifra =)
Beklager, kunne ikke dy meg. Lykke til med klokkejaktenHeheh, moroklumpen! Regnet med en slik kommentar, men om noen faktisk kjenner igjen dette merket, si gjerne ifra =)
På dette bildet er klokken absolutt det minst interessante... Wish har nok et godt utvalgNoen som har sett dette merket før? Sikkert noe motegreier, for alt jeg vet. Men synes den var litt fin.
Vis vedlegg 316436
Kan nok finne noe fra Dilligaf, Michael Kors, Fossil eller lignende på nærmeste kjøpesenter. Forsøkte Google Lens, men trenger nok et bedre bilde for å faktisk få match.Noen som har sett dette merket før? Sikkert noe motegreier, for alt jeg vet. Men synes den var litt fin.
Slikt setter jeg pris på!Nett, voksen kvinne i svært classy bekledning, lesebriller og det hele, på toget.
Og så har hun en Navitimer på armen.
Fy, så kult!
Vis vedlegg 316596
Beklager, kunne ikke dy meg. Lykke til med klokkejakten
Hvem er damen?På dette bildet er klokken absolutt det minst interessante... Wish har nok et godt utvalg
Aner ikke, men langt flottere enn klokken.Hvem er damen?
En eller annen modell.Hvem er damen?
Herlig ! Skulle nesten tro det var bilde til en salgsannonse (Klokke og føtter)
Herlig ! Skulle nesten tro det var bilde til en salgsannonse (Klokke og føtter)
Ble det skokjøp da?
Ble det skokjøp da?
En veldig bra serie, btw!Seamaster ceramic på Doron i Fauda. Et bra klokkevalg som undercover flyktning til Libanon
Vis vedlegg 318968
Kongen av bling…
Han har absolutt ingen smak! Tenk å ha så mye penger og ingen klasse...