Jeg får inntrykk av at du er overrasket, men jeg skjønner ikke helt hvorfor.Han har absolutt ingen smak! Tenk å ha så mye penger og ingen klasse...
Er ikke "ingen klasse" og "dårlig smak" to av kravene for å bli godt betalt fotballspiller?
Jeg får inntrykk av at du er overrasket, men jeg skjønner ikke helt hvorfor.Han har absolutt ingen smak! Tenk å ha så mye penger og ingen klasse...
I stand corrected.Jeg får inntrykk av at du er overrasket, men jeg skjønner ikke helt hvorfor.
Er ikke "ingen klasse" og "dårlig smak" to av kravene for å bli godt betalt fotballspiller?
Jeg får inntrykk av at du er overrasket, men jeg skjønner ikke helt hvorfor.
Ramos har jeg ikke sjekket opp men Messi er jo helt krise!Nja, du kan jo google klokkene til feks Messi og Ramos
Ramos har jeg ikke sjekket opp men Messi er jo helt krise!
De fleste overbetalte fotballspillere har sikkert noen klokker med klasse også, men noe er så grelt at det er nesten ikke til å fatte. Ref: Jacob&co o.l.
Kam like at du følger de riktige lagene, har besøkt både Old Trafford og Satiago flere ganger selv. Men nå blir det off topic herJoda, han har figurert med noe sært også, men det hadde vi vel alle hvis pengebingen var bunnløs. For the record; jeg følger Manu og Real. Mao ingen stor fan av Messi.
Lionel Messi's Watch Collection - Leo's Rolexes, Patek Philippes and More — Wrist Enthusiast
I have previously written about the watches of the top footballers/soccer players and pointed out some of the amazing watches owned by players such as Ronaldo, Kane, Haaland and Ramos. In that article, I discussed a few of Lionel Messi’s watches. That article, however, was by no means a full accouwww.wristenthusiast.com
Vet ikke hvem Ramos er, så jeg startet med Messi, og dette var jo smakfulltNja, du kan jo google klokkene til feks Messi og Ramos
Grøss og gru!!!!
Ser poenget ditt, men det varierer jo litt hvor mye leting som trengs.Nei, hvis man vil finne feil finner man ofte det.
Det finnes unntak. Som når Harry Kane sportet en rainbow daytona i hvitt gull under VM i Qatar for å subtilt demonstrere mot forbudet mot regnbueeffekter. Det er klasse, både klokke og handling.Ser poenget ditt, men det varierer jo litt hvor mye leting som trengs.
I dette tilfellet var det lite. Faktisk så lite at jeg står inne for mitt tidligere innlegg angående godt betalte fotballspillere.
OT, men godt man har Luis Figo og Juan Mata som kan veie opp.Nja, du kan jo google klokkene til feks Messi og Ramos
Greit, I stand corrected
Pirlo er jo selv manifestasjonen av Italiensk klasse og stil. Legende!
Minner meg en smule om denne skjønnheten fra Wish:Ser poenget ditt, men det varierer jo litt hvor mye leting som trengs.
I dette tilfellet var det lite. Faktisk så lite at jeg står inne for mitt tidligere innlegg angående godt betalte fotballspillere.
Apropos fotballspillere og klokker.
Trøste og bære for en skrikhals, jeg holdt ut i snaue 2 min før jeg slo av.Haaland har faktisk en helt sinnsyk samling, synd de ikke fikk gått litt mer i detalj. Men så kan en kanskje ikke sitte å flexe AP/PP/Rolex dagen lang med nylig signert Breitling avtale ?
Som kongerikets beste klokkepodcast regner jeg med å spotte gutta fra Klokkelandslaget på Emirates i nærmeste framtid ! Har sett et par Rolexer på Martin også...
Den øverste gullklumpen der har er passe likt det S-Force selger, da med et ganske ryddig påslag.Minner meg en smule om denne skjønnheten fra Wish:
Vis vedlegg 320019
Eller denne som vår kjære skiskytter brifer med. Estetikk er ikke så viktig, og man trenger ikke være fortballspiller, nei:
Vis vedlegg 320020
Den øverste koster forøvrig 320 kroner, mens den nederste koster litt mer..