Klokkespotting

Haha, trygg bilist du;)

Han følger jo tydeligvis med på det som skjer rundt ham, i motsetning til en del andre bilister på veiene våre :p

Spotter selv en del klokker når jeg kjører rundt i trafikken, men ingenting spennende til nå.
 
Var på premiere på Hodejegerne i dag! Aksel Hennie som Roger Brown bruker en feit Hublot i gull ;) Kan dette være den samme som han satt med på Senkveld, alstå sin egen ;) ?
 
Det er jo en film som har blitt rimelig hypet, var den bra?

Jeg har nettopp lest boken, så jeg syntes at det var artig å se filmen så raskt etter. Filmen var bra den;) Ganske drøy, morsom, action, drama men kansje en smule langtrukken. Men ikke noe film for sarte sjeler :) Aksel pleier jo som regel å være en flink skuespiller..
 
Hvilken klokke er det Aksel Hennie har på seg i Hodejegerne? Ser ut som det skal være en variant av en AP, men størrelsen virker veldig stor. Man får aldri sett selve urskiven direkte i filmen, men vil tro at noen her har peiling nok til å vite det uansett?
 
Rolex Exp II med hvit skive på Ikea Slependen i dag, ble også påkjørt av en stresset familiefar med handlevogn og en sub på armen.
 
Franske DJ'en Martin Solveig. Vet ikke hva slags klokke han bruker, men han bruker ihvertfall NATO-rem
316065_240404389337302_189687037742371_740205_8082058_n.jpg
 
Sub og datejust på to av lærene mine idag. Så også en type i kø i stad med armen ut av vinduet og DD på armen.
 
Andreas Thorkildsen avbildet med det som ser ut som en JLC Master Compressor Chronograph Extreme World i dagens Aftenposten
 
TT Rolex Datejust II, TT Rolex Sub og Helgull GMT Master II innom butikken idag. Dagens høydepunkter ettersom det ikke var så veldig mye gjøre..
 
DD på en eldre herremann på Aker Brygge og en Breitling med hvit skive og UTC på medelev i dag.