Klokkespotting

Lørdag, en nyvasket deltager i Birkebeinerrittet på vei oppover den utrolig gjørmete elven/parkeringsplassen ovenfor Håkonshall, iført en Panerai Submersible 25.
 
Mer snacks idag!

En Panerai Luminor med GMT
Sub ND
og rosinen i pølsen: Vintage AP RO i helgull på en eldre herre!
 
Ikke like heftig som Marius, men spottet en Yahtmaster på Tjuvholmen i dag. Kul sak.
 
Noen som ser noe rart her?

58_-2019170374.jpg


http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30463058

Er nok mange som har vurdert denne modifikasjonen.
 
Vet ikke om noen la merke til forsiden på D2, bilaget til DN på fredag. Datidens king of cool, Bjørn Borg med TT Datejust Jub.lenke :)


AW:)
 
Vet ikke om noen la merke til forsiden på D2, bilaget til DN på fredag. Datidens king of cool, Bjørn Borg med TT Datejust Jub.lenke :)


AW:)

Jeg så den akkurat og kom for å sjekke denne tråden:) Men hva med McEnroe på samme bilde, har han en Explorer?

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
 
AP Royal oak offshore i stål observert på treningsenter i Oslo... må si jeg likte det jeg så:D
 
Sons of Anarchy har endelig begynt på igjen, og for første gang la jeg merke til klokken til Clay. Helgull Rolex Day-Date? Kanskje det er gun runner på to hjul man skal bli?
Clay-Morrow-sons-of-anarchy-13787995-1800-1200.jpg
 
Jobbklokker

Blir en del lange møter på jobben, og klokkespotting er naturligvis vel egnet som hobby når enkelte presentasjoner strekker ut i tid. I det nye selskapet er det faktisk en del spennende å se. Blant de nærmeste kollegene har jeg observert både en Omega Speedmaster og en Rolex GMT. Sjefen kjører Zenith :cool:, uten at jeg har klart å peile inn modellen helt. Den som ligner mest på hjemmesiden er Captain Central Second i rose gold, som vist under... Ellers er det naturligvis noen pulsklokker :rolleyes: og mer eller mindre tilfeldige quartz-skapninger. Blant damene går det tilsynelatende mye i Certina i diverse sølv og gullkombinasjoner. Mye pent!

B58412FA-D107-EEE1-DD4EC3330A4AB7FE_t.jpg