Klokkespotting

Omega railmaster med small seconds klokken 6 ble spottet på en mann av utenlandsk opprinnelse og GANT jakke i går kl 23 ca - tbane mot sentrum.nydelig ur på 49mm.

Mener jeg spottet en ROO på en ung mann på restaurant "lilleasia" i Oslo i går. Turte ikke snu meg for ofte, men rimelig sikker..

Mye snacks på gutta som spiller Ryder Cup. Bubba Watson spiller med sin Richard Mille, Phil Mickelson spiller med en Rolex av noe slag. Rory McIlroy, Ian Poulter og Lee Westwood flasher forskjellige AP når de ikke spiller.

Spottet en Omega Speedmaster på restaurant "Delicatessen" på Majorstua tidligere i dag. Må forresten nevne at stedet kanskje har byens beste tapas? Spottet også en ROO på Gardermoen i ste. Mannen som bar den var Morten Gamst Pedersen.. Hehe, var vel ingen "stor" overraskelse da..

Nevnte tidligere denne tumblr siden da moore sitt bilde ble lagt ut.
Nå er nok en TS bilde der :)

Noble Custom Clothier

PS: Kanskje lurt å vente til man er hjemme for å sjekke, da lettkledde piker kan forekomme :p

Kikket på lokaler/resturant i Oslo sentrum til en privat fest. Når vi satte oss ned for å prate detaljer så jeg at "resturatøren" hadde en Panerai, med sub dials av en sort. Så også at han kikket på Omega'en min ved en anledning. Tok ikke opp klokker da, men regner med å bruke stedet, blir sikker mulighet for en klokkeprat senere :D

Breitling Superocean i sete 5C på SAS SK4176 mellom Stavanger og Bergen akkurat no...

Sent from my HTC One V using Tapatalk 2

Spottet en AP Royal Oak på Hamar i dag:)
Ikke hverdagskost her på bøgda...Artig
Fikk klå litt på den også! Fy f"#%n for et ur!

Spottet en flott PAM i den lokale matbutikken. Viste seg å være en TS'er! Fikk tilogmed prøve PAM'en på, takk Ostepåpp! ;)

2012-10-05172157.jpg

Herre med Panerai (104 tror jeg) i heisen på The Square hotel i København i går. Vi sto å beundret hverandres Paneraier fra 5. etg og ned til lobbyen.

Ruslet forbi klokkebutikken i Malagas hovedgate, stoppet for å ta en kikk på Rolexene i vinduet. Bra utvalg :) Fikk plutselig øye på to velkledde eldre herrer som konverserte på gaten. Den ene i vintage Sub av ukjent modell, den andre med, wait for it, helgull Patek Philippe Nautilus med dimantbezel :-o Den var helt vill!