Klokkespotting

Panerai med sort gummi på mann i dress , coop bislett 16.30 og rolex sub på kveldens båtkurs - noen som føler seg spottet?:)

Nå er jeg ekstremt dårlig på Hublot, men det var en hvit chrono med hvit gummi på dagligleder i dag:) Til vanlig er det en Cartier Tank. Dette må undersøkes...
Fy faen så lekker, har faktisk begynte å like Hublot. Ikke at jeg hadde kjøpt en selv, men synes de er kule;) Vet ikke om det er jeg selv som mener det eller hvitvinen:p

Nok en god klokkedag på tennisbanen. Rolex GMT Pepsi på en eldre herre som satt å pratet skjit på tribunen, en PAM 312/320 på en far og en kjempestor Breitling på en annen.

Svær gullklump stakk ut under jakkermet på Panamera-kjørende pappa på Røabanen i dag. Synes det så mistenkelig ut ut en Linde Werdelin, men jeg kan ha blitt lurt... Ingen som føler seg spottet?

Spottet en sjeldenhet idag, en ploprof 600M på gummi, på en pensjonist, som forøvrig manglet en finger, vurderte å spørre om han var tidligere arbdykker men sjansen bydde seg ikke.

Ellers en tt datejust på tysk fisketurist å en iwc portugise med subdial som hadde quarts bevegelse? cronografene gikk ikke så vanskelig å se, kanskje fake? :eek:

Spottet en pen Breguet Marine på en velkledd herremann på t-banen mellom Majorstuen og Nationalteateret idag tidlig. Ikke så ofte man ser slike ur. :D

WBr8_5817ST925V8.jpg

Spottet en liten artighet i dag, en 16713 med en litt annerledes skive jeg ikke har sett maken til før. (Jeg er jo rookie)
Jeg komlimenterte klokka hans og fikk hele historien bak på kjøpet:)
Hans far var urmaker, og at han var nærmest var oppvokst på urmakerverksted. Han kunne også skru selv sa han, etter opplæring fra sin far. Jeg fikk klokken i hånden for en bedre titt, men glemte dessverre å ta bilde.
Fant derimot en på nettet av en tilsvarende klokke;

82F72419-E819-4D27-8AEB-F1C36767A5BF-651-0000015FA5E913FF_zpsfd61e3ae.jpg

Søt brown-eyed girl med en flunkende ny Aqua Terra damemodell, automatisk og med diamanter på skiva, bak meg i køen på Kaffebrenneriet på Sagene.

• – Den var fin, den lyser virkelig opp, sier jeg.
    – Åh, synes du det? Takk, det synes jeg også! Fikk den i morgengave.
    – Mannen din elsker deg svært høyt. Han føler seg nok heldig.

Det ble plutselig min tur, jeg ønsket den vakre brunetten en fin dag, bestilte og gikk for å hente kaffen min. Så fikk hun sin takeaway-kaffe.

Hun smilte til meg og sa hadet, da hun gikk.

Panerai på lenke i NAV-kantina i Waldemar Thranes gate, sannsynligvis en annen konsulent? :) Noen her inne?

Vedkommende sto et øyeblikk foran meg i salatkøen, men ombestemte seg og gikk for varmretten før jeg fikk sjanse til å kommentere på den.

Redigert:
Panerai på lenke i NAV-kantina i Waldemar Thranes gate, sannsynligvis en annen konsulent? :) Noen her inne?

Vedkommende sto et øyeblikk foran meg i salatkøen, men ombestemte seg og gikk for varmretten før jeg fikk sjanse til å kommentere på den.

He-he... Jeg tror jeg vet hvem det er. Var det en med dato-visning og på stållenke? Hvis det er den jeg tror det er, så er det en fake. Jeg har kommentert den tidligere...

PS: Neida, jeg vanker ikke på de plassene lenger... :)

Spotta en AP ROO i rosegull på ved Lillethai i Lillestrøm for en time siden, det må vel være noen her inne?

Spottet denne på en kunde på Vikapolet klokken 1745. Eieren hadde t-skjorte og trailerkæps. Kjøpte en dyrere champagne.

Patek+Philippe+Nautilus+chronograph+5980+%25288%2529.jpg

He-he... Jeg tror jeg vet hvem det er. Var det en med dato-visning og på stållenke? Hvis det er den jeg tror det er, så er det en fake. Jeg har kommentert den tidligere...

PS: Neida, jeg vanker ikke på de plassene lenger... :)

Ja, det kan det fint ha vært. Kjipern med fake, i så fall :)