Klokkespotting

Spottet en IWC Aquatimer Chronograph Galapagos edition på banen idag tidlig fra Majorstuen. Pen og stor sak! :) Noen her?

addon-2.php.jpeg
 
Det var deg, ja! Håper du får orden på Breitlingen din!

Det var et såpass kjent navn ja! Hei igjen:) Klokka blir det nok orden på! Har hatt klokka snart et år, og la ikke merke til det før den ellevte denne mnd. Da kan jeg egentlig bare vente til den skal på service, det er nok bare kosmetisk. Får bare fjerne den fra K/S og heller beholde den som en skikkelig beater!

Ha en super helg!
 
Spottet akkurat en Sinn, kan altfor lite om Sinn til å kunne si nøyaktig hvem modell. Lignet på U1, men hadde lenke og var ganske stor :p
Var forresten på en herremann med barnevogn rett på utsiden av Thune i Karl Johan.
 
Kom en hyggelig fyr innom jobben i dag med en Omega Seamaster Aqua Terra Chronograph i rose gull og stål. London 2012 versjonen.
Flott ur på blå skinnrem.
 
Submariner Kermit på far til kammerat
jeg sa fin kermit på far
-Kermit?
-klokken, fin rolex på far
-Har pappa rolex? når ble han så forfengeling?

haha

spottet sub og daytona på daskebåten fredag forrige uke og PP 5980/1 på herremann i amsterdam.

og Sub på bartendern i går

da har jeg fått ut alt :p
 
Var på trivelig hagefest i går med sjeldent mye snacks på håndleddene.
X * Submariner, daytona, div forskjellige breitling og en gull stål jeg tror var en jaeger le couture.
 
Mye snacks her i Spania. Har sett Explorer II, sub, two tone Datejust blant annet. Litt snodig da det ikke er en eneste high end urmaker i området. Antar det var turister.
 
Fransktalende dame med "selvlysende rosa" kjole. Gull Rolex President med president lenke & sort skive. LA

:cool:
 
Selger på Høyer i Stavanger med Rolex Submariner 14060m på James Bond Nato (sort/grå).
 
Mann på krykker med Breitling Superocean Heritage chrono, med blå skive og gummireim på Biltema avd. Rud i dag rundt kl 12. Var for opptatt til å snakke i telefonen til at jeg fikk kommentert klokken:(