Klokkespotting

Spottet denne i sort på hvit rem i kantinen på jobben i går:

5067A-1_grande.jpg


På samme bord satt en annen dame med denne:

omega-seamaster-diver-212.30.28.61.01.001.jpg



Usikker på hvilket firma, men vurderer å søke jobb der....
 
kom over dette klippet idag og lurte på om noen kunne identifisere klokken til Børge Ousland?

Ser også at han bruker skistropp som reim.
Så faktisk noen sånne reimer rundt håndleddene på ett par fallskjermjegere på rena under en militærøvelse for endel år siden.
Noen som vet om dette er "greie" for folk med bakgrunn i de miljøene, sett at blandt andre Ousland og Kagge bruker det?

ird8.png

z5xd.png
 
Redigert:
Ser veldig ut som enten en 007 eller en andre generasjons 6309. Reimen er som du sier en skistropp, og i TS-shopen finner du NATO-reimer som er laget for å ligne på disse.
 
Så Jeff Allen fra The Car Chasers på MAX med en Rolex Daytona med hvit skive.
150_5077_BW.jpg


Og hans far Tom med en Rolex Submariner 16613 med champagne skive.
16613-ky-champagne-diamond-blue-bez-l.jpg
 
kom over dette klippet idag og lurte på om noen kunne identifisere klokken til Børge Ousland?

Trodde Ousland var sponset av Panerai, men det er det jo definitivt ikke. Han var vel også knyttet til Sector en gang i tiden, kanskje det er en gammel kvartsvariant.
 
Spottet denne på armen til Tom Cruise i filmen "Klodens kamp". En vintage Omega De Ville Chrono? Eller er jeg helt på bærtur?:confused::)

Snapchat-20140127023036.jpg
 
Noe som nok var en Hublot på seminar idag. Fikk ikke tatt det opp da jeg strengt tatt var for trøtt til å være annet enn fysisk til stede.
 
Vi lanserte en ny reklamefilm for vårt produkt i dag, ble positivt overrasket da jeg spottet en Rolex DJ? på damen i filmen!

[video=youtube;d7M_FY9VBOA]https://www.youtube.com/watch?v=d7M_FY9VBOA[/video]