Klokkespotting

Rolex Sea-Dweller 1665 spottet på mud ingeniør ombord. Han hadde vunnet den i pokerspill med noen irske dykkere for 30 år siden.
 
Redigert av en moderator:
2F735CE8-7AB1-47F8-A4A9-E4C2B3AFA73D-523-0000011DA5578FD6_zpsf8ad0a0e.jpg

Olivia igår. Ap roo, senere submariner:)
 
Flisespikkeri @Mathfjeld, men er du sikker på at det ikke var en 114060? Spotta den sist jeg var innom også, men jeg kan selvfølgelig ha blingsa, for det var mer en klokka som tiltrakk oppmerksomheten mener jeg og huske...
 
Redigert av en moderator:
Mulig det var en 114060, men synes den så mindre ut. Får spørre neste gang :)
 
Submariner 116610 på en kar i sin beste alder (likt som meg, ca. 35) spottet på Åspavliongen i Drammen idag.
 
Faren til et av barna jeg trente i går gikk med en nydelig Patek Philippe Calatrava.
Får se om jeg får tatt bilde neste uke:eek:
 
Sikkert en fake!

:confused::confused::confused: @Klokkeenka
Jeg håper da ikke det, han sa det var arvegods fra sin bestefar. Hvis jeg ikke husker feil så har han kommentert min Patek Philippe Aquanaut tidligere.
Jeg har greit peiling på Patek, vet i hvert fall hvordan den skal se ut og denne så veldig riktig ut. Ikke virker han som typen som går med fake shit...
Av ren nysgjerrighet så lurer jeg på hva som får deg til å rope ut dette?


Jobbet far i et større oljeselskap?
Helge har vel en Calatrava, men er den i gull han er blitt sett med?

Nei, det er ikke Helge. @Trulle75
Vet ikke hvor han jobber, og for å være helt ærlig så bryr jeg med ikke så altfor mye om hva foreldrene jobber med så lenge de kjøper mine tjenester. :mrgreen:
Har en flott kone og to snille og talentfulle barn.
 
Redigert av en moderator: