Klokkespotting

Dette var vel den tøffeste klokka jeg så på i helgens Paris tur

1913423_10154203968835254_3203119407505838457_o.jpg

Flashy Breitling

Spotta en flashy Breitling av noe slag på Una Pizzeria på Solsiden i går. Eier sendte klokken rundt til sine homies for beskuelse.

Klokkespot(t)

Gadd vite hvor stor andel av spottingene i denne tråden som er fakes...

Klokkespott og spe blir det kanskje i stedet da?

Definisjoner av «spott og spe» jeg finner på nett:
ydmykelse, vanære, vanheder, tort, til narr, skjensel, skam, prostitusjon, nedverdigelse, forsmedelse, fornedrelse, blygsel, blussel, beskjemmelse, anstendighet

Prostitusjon til og med. Klokkehorer?

Så noe litt snodig nå nettopp. Sub nodate med lys grønn bezel. Vet ikke om dette faktisk er en modell eller om noen har utført et litt uvanlig bezelskifte!

Sub gull/stål, et par omega, bla en po på en dame, samt en sub på rubber/nato spottet på delikatessen på Majorstuen nå i kveld:)

Spottet en Rolex Submariner/Sea Dweller på vårmønstringen Lagunen Bergen! Vedkommende hadde bandasje på høyrearmen.

Rolex Datejust, PP Aquanaut, Hublot, ++ på turister på Fløien. Øynene mine jobbet hardt for å få et skikkelig blikk på alle

Spottet en Rolex Yachtmaster på mann i begynnelsen av 40-årene på Rema1000 på Vinderen for en liten time siden.
Illustrasjonsfoto:
rx625_im.jpg

Hadde en sterk følelse av at jeg ble spottet på trikken fra Adamstuen i dag ca 16.50.. Mann med ukjent Omega, jeg så bare symbolet på låsen, det virket som han kastet noen blikk mot håndleddet mitt.. Noen som føler seg truffet?