Klokkespotting

Spot-o-rama i Hvar, Kroatia! Har mistet tellinga på sub'er, en håndfull Breitlinger, og en Yachtmaster II på en kar som passende nok gikk ombord i en yacht... Orange Monster vekker ikke noe særlig oppsikt... :D
 
Spottet en Panerai Submersible Bronzo ved bryggen i Bergen og en Datejust i stål med sort skive på en ung kvinne på vei ut av Galleriet!:cool:
 
Redigert:
Daytona med hvit skive på ICA Aker Brygge, Omega PO passerende forbi Tammy Sushi på Aker Brygge. Synes jeg så en Patek på en asiat på uteserveringen på Mr Bay, usikker observasjon..
 
Breitling Chronomat B01 44mm (2010 model) med aligator skinnlenke og Clasp

Hei folkens, trenger desperat noen gode råd fra dere som vet om Breitling klokker. Jeg skal kjøpe en Breitling Chronomat B01 44mm (2010 model) med aligator skinnlenke og Clasp. Jeg lurer på hvor mye en sånne i Norge koster. Kan noen som vet komme med innspill? Setter stor pris.

Her er en link av den klokken jeg vil ha:

http://www.chrono24.no/breitling/chronomat-01--id2749078.htm?urlSubpath=/breitling/ref-ab0110.htm&referenceNumber=ab0110$32&manufacturerIds=32

Jeg håper på noen gode råd om pris på denne :)

Mvh
Raha
 
Man vet man har vært for lenge i Cannes når man slutter å bli overrasket over å spotte en Richard Mille:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Ellers er alt av Rolex, Omega og AP i stål/gull daglig kost. Overraskende mange Aquanauter i Monaco faktisk

Feriens høydepunkt må være helgull Nautilus, for en RÅ klokke!
 
Panerai sub på han ene i spise med price. Han yngste. Han eldste kan ha hatt en JLC memo, men der er jeg på tynnere is..:)
 
En kunde var innom med en nydelig navitimer på brun skinnrem! Lite pent å komme inn som kunde til meg med slik når det er AKKURAT den klokken jeg selv vil ha :( men på en annen side kjekt å få spotte litt, og få bekreftet nok en gang at jeg SKAL ha meg en navitimer :mrgreen:
 
Mer fra Dyreparken

Rolex Yachtmaster II spottet ved apene (det var ikke Julius som hadde den på). Strøkent sommerur.