Klokkespotting

I vinduet til den lokale Dressmann-butikken henger en plakat hvor den skjeggete modellen synes å ha en vintage Seadweller på armen. På siden deres er bildet for uklart til at jeg klarer se om det er riktig, og når jeg forstørrer virker det å være noe rart med lenken. Er det mine aldrende øyne som spiller meg et puss?

583x485_premium.png
 
Er det ikke en Seamaster @Hopalong ?
omega-seamaster-300m-omega-ure-----uhrmageriet-i---rhus.jpg

Nå ble jeg så bekymret over klokkespottingsegenskapene mine at jeg måtte tilbake for å kikke nøyere etter. Det er en gammel Seadweller, komplett med manglende perle og det hele. Den veier opp for den tvilsomme bomullen i modellens skjorte. Nesten.




Edit: Det var forresten et foreløpig høydepunkt denne uken å forklare den unge ekspeditrisen at jeg ikke hadde behov for hjelp, eller ønsket å se meg om, men kun skulle fotografere plakatene deres.
 
Redigert:
Anders Buchard med Panerai og Petter Stordalen med Richard Mille i dagens Aftenposten. (på samme bilde)
Har tatt bilde, men hverken Photobucket eller Flickr er min venn (lenger), så jeg får ikke til å laste opp.
 
I går så jeg en middelaldrene herre med GMT Master Pepsi der blåfargen hadde falmet helt og blitt grå.

Tidligere i dag spottet jeg en SMP300 med blå skive på en fyr ved kaffeautomaten på jobben.
 
Spottet en (titan?) bondlenke med, forhåpentlighvis, tilhørende Seamaster på Lysaker Stasjon imorges.
Vedrørende hadde claspen opp og kassen ned.
 
Jobber til daglig i Expert Sarpsborg og her om dagen kom det inn en kunde med en helgull Rolex Yachtmaster II 116688, og det har også i sommer vært innom en kunde med en AP Royal Oak 15400 (tror jeg) i Rosé gull på skinnrem. Omega Seamaster PO er også en klokke som hyppig blir representert på kunders håndledd i butikken. Ellers så har kollegaen min en Breitling for Bentley GMT, mens jeg selv venter på en ny Rolex Submariner 114060 som jeg har bestilt. Ventetiden føles som er evighet!
 
  • Liker
Reaksjoner: Teddy91