Klokkespotting

Det kan være
rolex-daytona-116509BKDIA.jpg


eller...
rolex-daytona-116520BLA.jpg


, men en skal jgu være hardt presse for å si det med sikkerhet det er den ene eller andre utifra det bildet. På den annen side er det fullt mulig fyren har økonomi til - og digger å vise frem den øverste...

Holder en knapp på SS

Kul, relativt diskret klokke er det uansett
 
Spottet en PAM005 på en kar på heliporten på Sola ikveld. Ingen her inne vel? :)
 
Så "The American" igår...temmelig sikker på at han hadde en Omega Speedmaster...er det ritkig ? :D Fikk ikke med meg filmen helt og måtte spole frem og tilbake litt til konas forargelse...det var nesten litt påfallende hvordna han viste den frem, sikkert "snikreklame".
 
Smellvakre Caterina Murino fra Zen.

Det skal være en klokke på bildet, jeg ser mest halssmykket hennes. :)

jbw007-20061125CaterinaMurino_high_01a.jpg


:)
 
Jeg så "The American" igår, og Omega ambassadør George Clooney rocket en Omega Speedmaster. Klokken fikk close-up under filmen da han timet en "kollega" som satt sammen et våpen.

American_Omega3.jpg




Så også "The Town" igår, og der spottet jeg en Rolex Submariner på Jon Hamm.

thetown_hamm.JPG


the-town-jon-hamm.jpg


o-first-trailer-for-the-town-ben-affleck-jon-hamm-look-so-awesome.jpg
 
Jeg så "The American" igår, og Omega ambassadør George Clooney rocket en Omega Speedmaster. Klokken fikk close-up under filmen da han timet en "kollega" som satt sammen et våpen.

Haha, bra spottet, men du leste ikke de 5-10 foregående postene særlig nøye før du postet?

Uansett - er filmen verdt å se?